Skip to main content

Storing TV-gids en opnames

Er is op dit moment een storing gaande met opnames terugkijken en de tv-gids. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Door overbelasting is ook KPN.com niet/slecht bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

 

10-12-2020 20.30 uur: Na een herstart of reset is er een mogelijkheid dat de tv-ontvanger vast loopt. Daarom het advies om de tv-ontvanger niet te herstarten of resetten. 

 

 

Status: 

 

10-12-2020 21:50 uur: De tv-ontvanger mag weer herstart of gereset worden. Dat zou het probleem moeten verhelpen

10-12-2020 20:00 uur: Het onderzoek naar de oorzaak is gestart

12-12-2020 20:00 uur: Opgelost

 

 

Eindtijd

11-12-2020

 

 

Gaat het ooit nog lukken om iemand met verstand van zaken aan de telefoon te krijgen. Ik heb storing na storing, na de laatste update. En ik ben die dombo antwoorden van al die thuiswerkende nitwits ondertussen zat. Herstart alles maar dan komt het weer goed. Ja, dat weet ik nu wel.


Hetzelfde probleem hier. Ik ga er over nadenken over te stappen naar een ander. Waardeloos!!!!

Ik begrijp je frustratie Jeanne denken wij ook vaak aan maar ja, dan kom je uiteindelijk toch op hetzelfde netwerk uit. Of je moet overstappen naar Ziggo en ook daar zijn regelmatig problemen…..

 


hier in zwolle ook


Blijft de ontvanger na een herstart ook hangen op 95%? Want dat is dus gaande bij mij nadat de boel niet goed werkte. (wat ik nu lees dat het niet aan onze ontvanger lag dat terugkijken niet lukte) 

Bij mij blijft die ook op 95% staan. Ik wilde de tv gids openen en daarna was het gebeurd. Hoe lang zal dat gaan duren. 


Hier ook hetzelfde probleem, maar dan gek genoeg met 1 van de 2 itv ontvangers. Aangezien de 2e (die eerder dit jaar al is omgeruild omdat de vorige niet helemaal meer in orde was) het wel gewoon doet betwijfel ik dat het door een storing komt.

Dit scherm blijft echt minutenlang in beeld.

En dit is dan uiteindelijk het eindresultaat na minutenlang ergernis.

Vreemd genoeg heeft de andere ontvanger (het zijn beide de HMB2260) geen last van dit probleem.


Hier ook!!


Hier hetzelfde. Beperkte modus, bla bla bla. Van het één op het andere moment. Had een opname gekeken en ineens niks meer.

Zorg dat je de zaakjes op orde heb KPN! En een vergoeding voor de slechte service is ook op zijn plaats!


Toch vreemd dat het dezelfde storing is als al eerder vandaag! Schijnbaar erg goede technici! En misschien als een nieuw programma wordt geïmplementeerd, dit eerst zorgvuldig wordt getest, OOK VANWEGE DE INTERACTIE MET HET SYSTEEM, WAAR HET WORDT GEÏMPLEMENTEERD! Ik ben zeker geen computerexpert, maar dat begrijp ik zelfs! 


Hier hetzelfde probleem met beperkte modus! Na nogmaals resetten nu alleen zwart scherm met af en toe 'geen actieve zender in zenderlijst'. TV ontvanger reageerde hiervoor al een dag erg traag.


Ik ben er helemaal klaar mee!! Gids gaat niet meer weg en ab reageert willekeurig op wat je indrukt.

*** KPN :tired_face::rage::rage:

 

Aangepast i.v.m. onze huisregels


Hier in Amsterdam ook. Beperkte modus geeft hij aan en weinig zenders


Op Twitter staat nu dat er problemen ‘kunnen’ zijn met opnames terugkijken.
Ik neem aan dat er meer dan enkel dit probleem is.


Hier hetzelfde.. Fijnaart gloeiendegloeiende!


Blijft de ontvanger na een herstart ook hangen op 95%? Want dat is dus gaande bij mij nadat de boel niet goed werkte. (wat ik nu lees dat het niet aan onze ontvanger lag dat terugkijken niet lukte) 

Dat hebb ik dus ook.

Helemáál geen TV. Dus niet alleen met de gids en opnames. 

Dit heb ik ook! Blijft hangen op 95%, en dan de melding: “Geen actieve zenders beschikbaar”. Geheel geen tv. Meerdere malen modem opnieuw opgestart (stekker eruit etc). Niks werkt. Had bij Telfort nooit problemen en sinds Telfort is opgegaan in KPN; alleen maar ellende. Drama 


Hier ook in Hoorn. Storing bij KPN?


Het is om moedeloos van te worden, na ieder update zitten wij hier zonder TV. Net de glasvezel binnen liggen maar daar gaat geen gebruik meer van gemaakt worden. De schotel gaat weer gewoon terug geplaatst worden voor TV ontvangst.


Ik word hier zo kwaad om !  

Verheug me om naar mijn opgenomen programma's te kijken, noppes…  Dit is de zoveelste keer. Wat zijn dat voor een stelletje prutsers bij KPN ?  Dit gebeurt te vaak.  Ik denk er hard over om van provider te veranderen .


Gaat nog wel ff duren, vrees ik...


Hier in Leeuwarden hetzelfde probleem. 

Rustig afwachten, al jaren KPN zonder problemen... 


Hier in Apeldoorn ook... 


Zelfde hier in Den Haag. Twee ontvangers, 1 doet het wel, hoe lang nog, 1 de inmiddels bekende foutmelding. :frowning2:


Lijkt alleen maar te groeien en te groeien


Ook hier de beperkte modus, nog nooit gehad hoop dat het snel verholpen is. 


Ik wordt er niet goed van… sinds telfort KPN is hebben we klachten. Traag / geen internet. Geen terugkijken etc. Als wil bellen is er niemand bereikbaar en wort je van het kastje naar de muur gestuurd. Vandaag kan ik geen tv kijken en instabiel internet. Alles geprobeerd opnieuw opstarten etc.  En nu?


Wij ook.