Skip to main content

Storing TV-gids en opnames

Er is op dit moment een storing gaande met opnames terugkijken en de tv-gids. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Door overbelasting is ook KPN.com niet/slecht bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

 

10-12-2020 20.30 uur: Na een herstart of reset is er een mogelijkheid dat de tv-ontvanger vast loopt. Daarom het advies om de tv-ontvanger niet te herstarten of resetten. 

 

 

Status: 

 

10-12-2020 21:50 uur: De tv-ontvanger mag weer herstart of gereset worden. Dat zou het probleem moeten verhelpen

10-12-2020 20:00 uur: Het onderzoek naar de oorzaak is gestart

12-12-2020 20:00 uur: Opgelost

 

 

Eindtijd

11-12-2020

 

 

Hier ook zelfde probleem……..toch erg waardeloos!!


Algemene storing. Bij mij weer opgelost.


Ook hier in Wijchen hetzelfde probleem.


Hier ook hetzelfde probleem, alleen bij 1 van de 4 tv ontvangers. Juist degene van de woonkamer. De Kids kunnen gewoon tv kijken


Hier in Gieten ook


Hier in soesterberg ook. Wat een ellende grr


In Zevenaar hetzelfde probleem. KPB website ligt er ook uit, dus er zal wel meer aan de hand zijn.


Ook bij ons dit probleem. Het rare is dat ons andere kastje gewone ontvangst heeft en het dus wel doet. Het beperkte modus kastje blijft op 95% staan na opstarten. Het is ook apart dat kpn.com niet te bereiken is


Zelfde probleem! Waarom geen reactie van KPN?

 


waar ,ijn reactie's van kpn?gteetz uit zwollywood


Helaas ik ook


Beperkte modus ook in Hattem.


Zo ben dus niet de enige.

KPN kan de zenderlijst niet versturen.

Dus wie de schoen past trekt hem aan KPN

Weg voetbal avondje


Weer zo Slechttttttttttttttttttt dit.


Het is niet alleen met de gids en opnames. Ik kan helemaal geen TV meer kijken. De afstandsbediening reageerde niet meer en een reset blijft hangen op 95%.

 

Inderdaad, wat ik al las: *** KPN. 

Welke prutsers hebben dit wanproduct geleverd? 

 

 

Aangepast i.v.m. onze huisregels


Ter aanvulling op mijn vorige bericht: Beide itv ontvangers zijn herstart. De een omdat er geen reactie op de afstandbediening kwam (gebeurt zo om de 3 weken en heeft dan een herstart nodig). Daarna (na meerdere pogingen om te herstarten) vanwege voetbal op tv de ontvanger van boven naar beneden gehaald, en die werkt gelukkig wel.


Ik ga stiekum zappen :grin: kijk nu ned1 maar wil iets anders, gaat het fout dan maar Digitenne


Kunnen we ergens ERGERNIScompensatie aanvragen? Zit zwaar te denken om naar Ziggo over te stappen…..ik als antiziggo-er, dat zegt wel wat denk ik!


Alle moderatoren in bed met een deken over hun hoofd. Natuurlijk kunnen jullie er ook niets aan doen.
Of druk bezig met het voorbereiden van het kerstfeest.
Ander werk zoeken misschien.
Te druk met meelezen.
Maar zo links en rechts even reageren met wat opbeurende taal is dat mogelijk.
Schrijven dat we vertrouwen moeten hebben. Ook een optie.
Of stilzwijgen in de hoop dat het overwaait.

Directeur druk bezig met zijn team om meer geld te investeren in glasvezel, zodat er nog meer gefrustreerde mensen in Nederland voor de tv zitten.
Directeur bezig met het kijken wat de abonnementen moeten kosten voor het volgend jaar.
Directeur aan het kijken wat hij met kerst gaat eten.
Of gewoon thuis lekker een boek aan het lezen, gezellie met zijn vrouw op de bank.
Of is die ook boosaardig net zoals ik omdat ze geen tv kan kijken, of heeft ze een schotel ?

Zo dat was mijn bijdrage voor deze avond.


Heb deze fout sinds 20:30

 

 


STB-ufa-03 melding sinds 19.56 uur vandaag 10 december 2020 begonnen. Inmiddels 2 x KPN box opgestart. Melding blijft! Programmering is niet zichtbaar, kan niet opnemen, kan geen opgenomen films afspelen, niet terugkijken. 


Zelfde probleem! Waarom geen reactie van KPN?

 


Die komt elke maand vanzelf, de automatische afschrijving :joy:


Het is niet alleen met de gids en opnames. Ik kan helemaal geen TV meer kijken. De afstandsbediening reageerde niet meer en een reset blijft hangen op 95%.

 

Inderdaad, wat ik al las: KUT KPN. 

Welke prutsers hebben dit wanproduct geleverd? 

 

:flushed: Ik was het niet


website van kpn.com ligt ook plat… dus zal wel ff duren 😆


Ik ga stiekum zappen :grin: kijk nu ned1 maar wil iets anders, gaat het fout dan maar Digitenne

Jij durft!