Skip to main content

Storing TV-gids en opnames

Er is op dit moment een storing gaande met opnames terugkijken en de tv-gids. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Door overbelasting is ook KPN.com niet/slecht bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

 

10-12-2020 20.30 uur: Na een herstart of reset is er een mogelijkheid dat de tv-ontvanger vast loopt. Daarom het advies om de tv-ontvanger niet te herstarten of resetten. 

 

 

Status: 

 

10-12-2020 21:50 uur: De tv-ontvanger mag weer herstart of gereset worden. Dat zou het probleem moeten verhelpen

10-12-2020 20:00 uur: Het onderzoek naar de oorzaak is gestart

12-12-2020 20:00 uur: Opgelost

 

 

Eindtijd

11-12-2020

 

 

Ik ga stiekum zappen :grin: kijk nu ned1 maar wil iets anders, gaat het fout dan maar Digitenne

Is dat Digitenne ook niet van KPN? Dan zou ik maar voorzichtig zijn!


Ook hier hetzelfde

 


Nou, dat opnieuw proberen werkt dus niet... Probleem na probleem na probleem... Krijgen we nu allemaal een kerstbonus?


Het is niet alleen met de gids en opnames. Ik kan helemaal geen TV meer kijken. De afstandsbediening reageerde niet meer en een reset blijft hangen op 95%.

 

Inderdaad, wat ik al las: KUT KPN. 

Welke prutsers hebben dit wanproduct geleverd? 

 

Vraag ik mij ook af


Wat is er aan de hand, zo veel vragen maar geen reactie van kpn


Te vaak storing, bij tv kijken, ik heb wel 5 keer opnieuw opgestart en niks, ook opnames kijken storing. Netflix heeft te vaak appstoring. ik betaal me scheel bij kon en wat doet KPN, geen genoegdoening of wat dan ook. Ik verwacht na de herstelpoging, excuses en genoegdoening. Anders vertrek ik bij u . Ik ben het nu wel zat altijd wat bij KPN. Gr. Jack


Nee nu wordt 'ie lekker KPN!

Vanavond 2 softwareupdates geïnstalleerd en nu is de tv-ontvanger in beperkte modus gevallen. Standby zetten na een tijdje zou het probleem verhelpen, maar helaas. Eerst hadden we een trage verbinding, maar nu een beperkte. Nu zijn we dus nog verder van huis.… Kan er iemand meekijken vanuit KPN om dit te verhelpen a.u.b.?


Ik ga stiekum zappen :grin: kijk nu ned1 maar wil iets anders, gaat het fout dan maar Digitenne

Is dat Digitenne ook niet van KPN? Dan zou ik maar voorzichtig zijn!

Was het maar waar ,geen ziggo mogelijk hirr.

Dus word een ander .....alsjeblieft magTelfort terug????


@genetic 

Of stilzwijgen in de hoop dat het overwaait.
 

Ze doen een Jesse Klavertje


Wat een ellende, 

De laatste tijd is het een grote ergenis.( of dat komt na de update, geen idee. ik moest ook via menu naar fabrieksinstellingen )gedaan maar geen succes.

de Gids is moeilijk tevoorschijn te halen, dan krijg je steeds een foutcode ( opgezocht en dat blijkt bekend te zijn.)

Het duurt  enorm lang, als je switcht van de ene zender naar de anderen en dan praten we niet eens van het zoeken IN de gids.

Wat het nog frustrerender maakt, is dat je gewoon niemand te spreken krijgt aan de telefoon.

NEEN, KPN is niet  wat het geweest is.

Ik zit er echt zwaar over na  te denken om alles om te zetten naar een andere provider.

 

 

 

 


Het zelfde probleem


Ook hier dezelfde ellende, had lekker een avondje naar mn opgenomen films willen kijken gaat dus helaas niet door, zo balen dat KPN Telfort overgenomen heeft, had daar echt maar zelden problemen


Heerlen bij mij dus ook de zelfde klacht.

Heel erg vervelend want ik hou van voetbal kijken 

En vanavond vallen veel beslissingen Euro en champion league. 

Ik vind dat kpn hier ook iets aan zou moeten doen.


Hoi @Marcia_  @Paul_  @Erik_ @Paul_  En andere moderatoren die alles op hun brood krijgen en dit dus ook.

En weer zoals vanouds.
😒
Als ze het nu voor elkaar hebben, stuur ze dan (technici) naar huis want dit is erg vervelend.
Of neem voor wat centen meer wat vakmensen in huis. Ze zijn er wel, ….......

Denk je echt? Interactieve TV is van Accenture. Techneuten te vinden die nog meer vragen is niet zo makkelijk. Maar verder ben ik het wel met je eens: naar huis sturen die jongens en mensen met verstand van zaken aannemen. Die hoeven dan echt niet duurder te zijn.


Hetzelfde probleem KPN is niet bereikbaar.


Hier vanaf 20.00 geen tv gids.

Alles gedaan wat werd aangegeven en flats zit nu in beperkte modus 🤬

Gelderland.


Hier ook hetzelfde probleem


Wij hebben helemaal niets meer op tv. 95P en daar stopt het mee. Morgen ff het dak op de schotel recht op zetten.


Het is de kaatste tijd met KPN gewoon waardeloos. Nu weer geen programmagids en een beperkte modus. Ga na al dat geknoei maar eens beperkt abonnementsgeld overmaken :rage:


Hier ook , gaat lekker hoor , 🤔😤


Had al even een proefmaandje Canaaldigitaal tv-app gedaan. Ook prut=geen FullHD helaas


Topic is aardig ontploft.


Zo te zien hebben vele hetzelfde probleem met de tv-ontvanger. Al van alles gedaan maar blijft maar hangen op 95% en dan gaat de tv ontvanger weer uit


Hier precies hetzelfde probleem. Blij om te lezen dat ik niet de enige ben!

 


Hier ook zo, op beide ontvangers