Skip to main content

Storing TV-gids en opnames

Er is op dit moment een storing gaande met opnames terugkijken en de tv-gids. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Door overbelasting is ook KPN.com niet/slecht bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

 

10-12-2020 20.30 uur: Na een herstart of reset is er een mogelijkheid dat de tv-ontvanger vast loopt. Daarom het advies om de tv-ontvanger niet te herstarten of resetten. 

 

 

Status: 

 

10-12-2020 21:50 uur: De tv-ontvanger mag weer herstart of gereset worden. Dat zou het probleem moeten verhelpen

10-12-2020 20:00 uur: Het onderzoek naar de oorzaak is gestart

12-12-2020 20:00 uur: Opgelost

 

 

Eindtijd

11-12-2020

 

 

Geen gids, beperkte zenders en kon een tijd maar 1 net kijken. Foutmelding STB-ufa-03- beperkte modus


Hier ook. Ik heb het helemaal gehad met KPN.


Het is niet alleen met de gids en opnames. Ik kan helemaal geen TV meer kijken. De afstandsbediening reageerde niet meer en een reset blijft hangen op 95%.

 

Inderdaad, wat ik al las: *** KPN. 

Welke prutsers hebben dit wanproduct geleverd? 

 

:flushed: Ik was het niet 

Dat mag je niet zeggen @Kaljo  das tegen de huisregels.:joy:
Slechte ontvangst mag wel van de huisregels.:wink:


Ik heb hier ook die storing en met de afstandbediening is het al een paar dagen wordt er gek van om alles steeds te ressetten

 


Worden reacties verwijderd om te camoufleren dat het euvel al langer dan een uur duurt, zonder enige andere reactie van KPN? 

Zie nu dat ze verplaatst zijn… vage bedoening van KPN. Had meer verwacht van zo’n “gerenommeerd” bedrijf….. maar reactie, waar dan ook, is er nog steeds niet helaas. 


Idd zo slecht, en totaal geen reactie van Kpn.......


Hier in het zuiden van Drenthe ook problemen.. 


Ik heb al 4 keer mijn TV herstart en steeds is te lezen ( STB-ufa-03 beperkt modus ) Ik kan ook maar zenders 1 t/m16, 200,201,203 Heb ook geen programma


Bij mij ook blijft hangen op 95%.


hier ook pffffffffffffffffffff wat nu weer

(STB-ufa-03-beperkte modus) een paar zenders maar wel voor alles kunnen betalen 


Na 3 keer opnieuw opstarten nog steeds geen gids en opnames, alleen de zenders tot kanaal 20.

Dit is de laatste maanden al de vierde keer, balen. Graag een oplossing


Ook hier helaas. :-( 

En proberen te melden via app mijn Kpn geeft ook foutmelding… tja 


sinds update van het digitale kastje krijg ik de melding STB-ufa-03 foutmelding

een paar zenders zijn beschikbaar. het menu, gids etc niet.


Ik heb de melding STB-ufa-03 beperkte modus.

Hoe moet ik omgaan met deze melding?

Jitze van der Vinne


Hier hetzelfde, tv ontvanger is teruggevallen in beperkte modus. Kon een tijd maar 1 zender kijken en niet naar een ander zender. Na resetten tv ontvanger is dit opgelost maar nog steeds beperkte modus en geen gids..


Hier ook hetzelfde. Ellende! 

 


Hier ook geen kerstverlichting. Het wordt toch tijd dat KPN de meldingen serieus gaat nemen. De storingen zijn bij mij pas gekomen na de update naar de nieuwe interface. Na een reset gaat het 1, 2 of 3 dagen goed en daarna is het weer mis. De ene keer klapt de Netflix app er bij het kiezen van een nieuwe aflevering eruit, waarna je moet resetten en opnieuw aanmelden bij Netflix (wat geen pretje is: wachtwoord invoeren). Daarnaast erg veel bevroren schermen, soms wel 5 seconden, of je moet weer resetten.


Idem in Wadenoijen. De KPN ITV-app op de telefoon werkte ook niet, maar die doet het zojuist weer.
Via de website (tv.kpn.com) werkt alles naar behoren.

 


Kunnen we nu helemaal geen tv kijken ?


Hier blijft ie ook hangen op 95%. Stekkers eruit gehaald, modem opnieuw opgestart, reset geprobeerd, maar niks helpt 😕


Kan nog wel zappen, info balk zegt alleen: geen info beschikbaar. de gids open ik uiteraard niet


Ook hier in Heerenveen hetzelfde probleem, tv ontvanger viel plotseling uit: stekker er uit en daarna update die bleef hangen. Tv ontvanger uit gezet en opnieuw aan. Daarna de zelfde foutmelding als hiervoor vermeld. Daarna nog een keer de tv ontvanger via stand by knop uit en weer aan. Foutmelding blijft staan


Heb ik toch al boven aangegeven! het is 21:30 il wil gewoon TV kijken, ben 1 vrouw van 78 jaar en kan wel janken


Hoi @Marcia_  @Paul_  @Erik_ @Paul_  En andere moderatoren die alles op hun brood krijgen en dit dus ook.

En weer zoals vanouds.
😒
Als ze het nu voor elkaar hebben, stuur ze dan (technici) naar huis want dit is erg vervelend.
Of neem voor wat centen meer wat vakmensen in huis. Ze zijn er wel, ….......

Denk je echt? Interactieve TV is van Accenture. Techneuten te vinden die nog meer vragen is niet zo makkelijk. Maar verder ben ik het wel met je eens: naar huis sturen die jongens en mensen met verstand van zaken aannemen. Die hoeven dan echt niet duurder te zijn.

Ze kunnen toch de politiek benaderen, daar lopen toch ook geen vakmensen rond.
Maar wel goed aan de prijs.
Zouden die het nog slechter kunnen doen dan die van Accenture, nee toch.:smiley:


Volgens de helpdesk is het niet de software die het probleem veroorzaakt maar een netwerkstoring (en natuurlijk geen redundantie die het op kan vangen :flushed: )