Skip to main content
Storing

[OPGELOST] Storing Interactieve TV [haperend beeld]

  • 8 januari 2021
  • 93 reacties
  • 3479 keer bekeken
[OPGELOST] Storing Interactieve TV [haperend beeld]
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

93 reacties

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 8 januari 2021

Hier in Eindhoven hetzelfde haperende beeld. TVRadio (538) doet het wel gewoon en Netflix ook. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 8 januari 2021

Hier in omgeving van Nijmegen ook haperend beeld en geluid. 

Resetten helpt niet! 

Wat wel helpt is de tv ontvanger eventjes op SD beeld zetten. Als je na korte tijd weer terug schakelt naar HD, dan is het beeld en geluid weer goed. Geen haperingen meer.

Maar voor hoe lang? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Crunch
Topper
Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 280 reacties
  • 8 januari 2021

Hier in Zeewolde hetzelfde. Alles gereset, nieuwe software. Opnames en apps als Netflix werken dan wel echter de beelden niet.

Na een drie kwartier plots alles.weer werkend. Misschien de nieuwe software uitdraai?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Heb om 06.:00 mijn tv aangezet, maar geluid werkt maar geen beeld of bevroren, 07-01-2021 werkt alles nog wel, Wifi in de lucht en kan wel Smart TV kijken, maar alle netten op ITV werken dus niet.

Heb nu al alles 2 keer gereset, zowel glas vezel modem, router en tv kastje.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Topper
  • 11 reacties
  • 8 januari 2021

Hier in Sittard hebben wij hier ook last van sinds vanochtend op 1 van de tv kastjes.

Lees ook net dit https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-begint-uitrol-firmware-die-decoder-interactieve-tv-sneller-maakt/

Heeft het een met het ander te maken?

 

Het wordt tijd voor een echte oplossing voor zowel die enorme traagheid als nu deze haperingen... 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 januari 2021

Ik begrijp een landelijke storing, via de telefonische helpdesk. 

Volgens mij belde ik hem wakker, maar ik wacht rustig af, zou 10.30 opgelost zijn hopelijk.  

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • 1985 reacties
  • 8 januari 2021

@Paul_  Volgens mij hebben zo'n beetje alle providers hier last van, je leest het ook bij T-Mobile, tele2, canal digitaal e.d. :rolling_eyes:

 

Jullie hebben wat berichten samen te voegen iig, staat er vol mee. Veel plezier :grin:


  • Topper
  • 11 reacties
  • 8 januari 2021
Johan046 schreef:

Hier in Sittard hebben wij hier ook last van sinds vanochtend op 1 van de tv kastjes.

Lees ook net dit https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-begint-uitrol-firmware-die-decoder-interactieve-tv-sneller-maakt/

Heeft het een met het ander te maken?

 

Het wordt tijd voor een echte oplossing voor zowel die enorme traagheid als nu deze haperingen... 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Opgelost!


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 januari 2021

Bij mij heeft het geholpen om de internet jabel uit de tv ontvanger te halen en weer terug te doen na een minuut... toeval??


Ik heb vanmorgen, via de chatbox, mijn ongenoegen geplaatst, kreeg in eerste instantie geen reactie, toen ik boos reageerde, was er wel iemand die meteen vertelde dat het om een totaal storing ging, die met excuses voor het ongemak zouden worden opgelost, gelukkig werkt wifi en mijn smart tv wel voor streamen dus ik na netflixen en primen, alleen geen nieuws op dimoment.


Janet vd H
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 januari 2021

Bij ons is alles weer oke.. een half uur nadat ik alle stappen heb gehad !


  • Slimmerik
  • 52 reacties
  • 8 januari 2021

Bij mij werkt het weer.


  • Topper
  • 21 reacties
  • 8 januari 2021

Het probleem met het ‘echt’ haperende beeld lijkt over maar de blokjes onderin het het scherm, de trage omschakeling van zenders en de nog tragere TV-gids zijn nog aanwezig. Eigenlijk krijgen we al best lang iets niet waar we wel voor betalen. Het bijkomende vervelende probleem is dat de klantenservice ook onbereikbaar is. 


Hier werkt het ook,  wisselen nog steeds niet optimaal 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 8 januari 2021

Bij mij was het ook en bij instellingen, beeld, kwaliteit van uhd naar sd terug gezet werkte. Maar dit is natuurlijk een pleister op de wond. 

 

Hoop dat nu snel opgelost wordt.

 


Sorry dat het zeg het was al een logge multinational, maar het wordt steeds erger, gaat een beetje teveel op zijn concurrent lijken, die ik voor een jaar of 5 geleden eruit gegooid heb, updates die volledig in de soep lopen, aanvragen die geen 2 dagen maar 3 weken op de plank blijven liggen.

Heb in november mijn “oude” telfort-abo omgezet naar zijn grote zus, eerst als 100 hussel, maar na  een maand 100 opgehoogd naar 200 hussel dit heeft dus 3 weken geduurd, voordat alles in orde was.

Wifi wat steeds uitviel, mijn smart tv kon ik in feite allean gebruiken voor TV, streamen moest ik via de app van Netflix doen in het menu van KPN.??????, terwijl ik Netflix betaal en vanaf november Prime ook via de App van het menu.

Een schande, de hussel versterker voor Wifi, welk wifi die doen het helemaal niet, gelukkig heb in nog mijn oude Devolo 500, en die werken wel.

Ga niet vertellen, daar komt een monteur voor, want dat kan ik nog steeds zelf, mijn router staat op de grond naast de TV, en dat heeft altijd gewerkt met de “oude” Telfort, dus waarom nu niet meer.


  • Slimmerik
  • 59 reacties
  • 8 januari 2021
Iceman schreef:

Bij mij was het ook en bij instellingen, beeld, kwaliteit van uhd naar sd terug gezet werkte. Maar dit is natuurlijk een pleister op de wond. 

 

Hoop dat nu snel opgelost wordt.

 


Idd dat werkt op SD zetten.

Maar is natuurlijk niet de bedoeling als je ook een uhd abbo hebt.

Hoop dat het snel opgelost is


  • Slimmerik
  • 59 reacties
  • 8 januari 2021
Joop Tijnagel schreef:

Sorry dat het zeg het was al een logge multinational, maar het wordt steeds erger, gaat een beetje teveel op zijn concurrent lijken, die ik voor een jaar of 5 geleden eruit gegooid heb, updates die volledig in de soep lopen, aanvragen die geen 2 dagen maar 3 weken op de plank blijven liggen.

Heb in november mijn “oude” telfort-abo omgezet naar zijn grote zus, eerst als 100 hussel, maar na  een maand 100 opgehoogd naar 200 hussel dit heeft dus 3 weken geduurd, voordat alles in orde was.

Wifi wat steeds uitviel, mijn smart tv kon ik in feite allean gebruiken voor TV, streamen moest ik via de app van Netflix doen in het menu van KPN.??????, terwijl ik Netflix betaal en vanaf november Prime ook via de App van het menu.

Een schande, de hussel versterker voor Wifi, welk wifi die doen het helemaal niet, gelukkig heb in nog mijn oude Devolo 500, en die werken wel.

Prime staat gewoon op kanaal 203 werkt hier goed de netflix knop werk ook normaal