Skip to main content

Storing terugkijken en opnames

Er lijkt op dit moment een storing gaande te zijn met het terugkijken en bekijken van opnames. Deze stoppen spontaan en je komt terug in het menu of bij ‘normaal’ tv kijken. Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Status: opgelost
 

10-12 12:30 "De oplospartij heeft verschillende acties uitgevoerd en de dienstverlening lijkt hersteld. Er lopen controles op het in de gaten te houden"

10-12 11:25 - Door deze storing kan je ook een foutmelding te zien krijgen tijdens ‘gewoon’ tv kijken. Het advies is om de tv-ontvanger te herstarten. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing.

10-12 10:15 - De storing heeft ook invloed op de gids. Vermoedelijke oorzaak gevonden. Herstelwerkzaamheden gaande.

10-12 09:20 - Oplospartij is aangestuurd en onderzoek is gaande.

10-12 08:52 - Signalen over de storing doorgegeven aan de betreffende afdeling.

​​​

:warning:ATTENTIE: Heb je een storing sinds vanavond (10-12-2020) met betrekking tot de tv-gids en opnames terugkijken? Check dan dit storingstopic ​​​​​​:point_down:

 

 

Bij ons nu ook foutmelding <STB-ufa-03> 😒

Herstarten geeft geen oplossing. Wie o wie heeft oplossing?


Wat is dit nu weer modem en tv ontvanger gereset maar blijf dit krijgen klantenservice is niet bereikbaar wegens drukte 

 


Dank voor de voorbeelden en excuus voor het ongemak. Ik neem dit mee naar de oplospartij. Er wordt hard gewerkt om de storing zo snel mogelijk op te lossen.


10-12-2020  waarom blijft de tv steeds hangen bij deze storing. Wat is de oplossing?


volgens mij kunnen we zelf niks doen… en klantenservice kan je ook al niet bellen ivm grote drukte.. echt wordt er niet goed van!!! Kan wel naar de kpn winkel gaan maar daar kunnen en doen ze ook niks 


Heeft iemand al telefonisch contact gehad met KPN toevallig?

Je kan niet kijken of er een storing is. Je kan niet bellen. Ze nemen niet op.  En je kan niets vinden op het net... dus zal wel lamdelijk probleem zijn.... 

Hopelijk snel opgelost


Nee gewoon afwachten.  Meer kan je inderdaad niet doen. 


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?

*admin: bericht meeverplaatst uit een ander topic


Hezelfde hierzo foutmelding stb ufa 03 duurt inmiddels de gehele morgen 6x opnieuw opgestart maar dat helpt ook niet hoelang gaat dit duren?😡


Ik heb net weer gebeld en kreeg te horen via een bandje dat er inderdaad een storing is met terug kijken en informatie bij menu.. ze zijn hard bezig de storing te verhelpen 


Wordt vaker gemeld vandaag. Bellen heeft geen zin.


Nog een nieuwe….krijg alleen een scherm met Netflix te zien! Om je aan te melden. Heb allang een abonnement….Maar hoor wel andere zenders op de achtergrond??? In i.d.d. bel net en de verbinding wordt gewoon verbroken. Goed bezig KPN...


Yes...TV werkt weer! :)


Netflix moet je waarschijnlijk 1malig opnieuw aanmelden


Storing terugkijken en opnames

Er lijkt op dit moment een storing gaande te zijn met het terugkijken en bekijken van opnames. Deze stoppen spontaan en je komt terug in het menu of bij ‘normaal’ tv kijken. Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Op dit moment nog niet bekend. De storing is gemeld. Vul alvast je gegevens in je forumprofiel in en geef ons hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan. Dan nemen wij alle voorbeelden mee!

10-12 11:25 - Door deze storing kan je ook een foutmelding te zien krijgen tijdens ‘gewoon’ tv kijken. Het advies is om de tv-ontvanger te herstarten. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing.

10-12 10:15 - De storing heeft ook invloed op de gids. Vermoedelijke oorzaak gevonden. Herstelwerkzaamheden gaande.

10-12 09:20 - Oplospartij is aangestuurd en onderzoek is gaande.

10-12 08:52 - Signalen over de storing doorgegeven aan de betreffende afdeling.

 

Storing is net bij ons weer opgelost; ge;ukkig!

 

 


Jaaaah bij mij doet de tv het weer!!!!


Storing is net bij ons weer opgelost; ge;ukkig!

 


Ik ben het terugkijken aan het testen maar t lijkt opgelost! Bedankt :smiley:


En dan nog wat vreemds, oké weten dat de tv zenders nog niet goed werken maar, ik doe nu mijn pioneer aan en naar deezer die krijgt ook geen contact met jullie, hoe zit dat dan? Die blijft ook maar staan met connecties,????


Yes tv werkt weer🙌🙌


Heeft iemand al telefonisch contact gehad met KPN toevallig?

Je kan niet kijken of er een storing is. Je kan niet bellen. Ze nemen niet op.  En je kan niets vinden op het net... dus zal wel lamdelijk probleem zijn.... 

Hopelijk snel opgelost

Ja hier in Spijkenisse ook de tv gids is al terug bij mij het is herstel storing laten we dit maar hopen want de laatste tijd heb ik te veel foutcodes gezien


Probleem lijkt ook bij mij weer opgelost!


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?

Dit is een landelijke storing


Hier hetzelfde probleem. Programma's die recent zijn opgenomen spelen niet af en gaan terug naar het begin scherm. Kijk ik via het menu dan krijgen we hetzelfde. Ook al het programma verwijderd en via de gids geprobeerd maar geen positief resultaat. Uiteindelijk alles resetten….terug naar fabrieksinstellingen en nog steeds het probleem. meerdere malen contact gehad met KPN maar die gaven aan dat het in het ontvangtskastje moest zitten...


Wat zouden we moeten zonder Joepie 1965…….Blijkbaar een "expert"……

 

Dit is een landelijke storing het zou toch wat zijn dat dit een herstel van de foutcodes die we al 3 weken zien en Joep brobeert ook maar wat