Skip to main content

Storing terugkijken en opnames

Er lijkt op dit moment een storing gaande te zijn met het terugkijken en bekijken van opnames. Deze stoppen spontaan en je komt terug in het menu of bij ‘normaal’ tv kijken. Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Status: opgelost
 

10-12 12:30 "De oplospartij heeft verschillende acties uitgevoerd en de dienstverlening lijkt hersteld. Er lopen controles op het in de gaten te houden"

10-12 11:25 - Door deze storing kan je ook een foutmelding te zien krijgen tijdens ‘gewoon’ tv kijken. Het advies is om de tv-ontvanger te herstarten. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing.

10-12 10:15 - De storing heeft ook invloed op de gids. Vermoedelijke oorzaak gevonden. Herstelwerkzaamheden gaande.

10-12 09:20 - Oplospartij is aangestuurd en onderzoek is gaande.

10-12 08:52 - Signalen over de storing doorgegeven aan de betreffende afdeling.

​​​

:warning:ATTENTIE: Heb je een storing sinds vanavond (10-12-2020) met betrekking tot de tv-gids en opnames terugkijken? Check dan dit storingstopic ​​​​​​:point_down:

 

 

Helaas hier ook een STB-ufa-03 storing. Alles herstart en niet werken. Graag oplossen KPN.

 

 


Er kan altijd iets gebeuren?!?!? Er gebeurd altijd iets!! Hoe vaak is het niet mis! Het hele jaar ervaar ik al problemen met KPN interactieve tv. Zenderpakket bestellen loopt het aan de kant van KPN vast. Kan ik 6 weken wachten voor het pakket het doet. Ben dit jaar aan mijn 3e decoder bezig!! Foute info over uitbreiding vps1200, waardoor er nu een in de kast lig omdat je niet kan uitbreiden.

 

Maar mag niet reageren. (=Overdreven,)

Kan altijd iets gebeuren, klopt, maar dit is wel heel veel!!

Dat is heel vervelend. Ik zeg niet dat je niet mag reageren. 

Het is duidelijk dat er bij jou al veel mis is gegaan en begrijp jouw frustratie. Als dit dan even een uitlaatklep voor jou is, dan prima. 

Ik hoop voor je dat KPN, na het lezen van dit bericht, contact met jou opneemt om samen naar een passende oplossing te zoeken.


Hier ook beperkte mode: STB-ufa-03. Paar keer opstarten helpt niet. Helpdesk heeft 15 minuten wachten tijd en op alle storingen zien ik ook veel meldingen.


Heb hier ook de foutmelding STB-ufa-03.

Ook staat de box in beperkte modus helaas.

 

Meerdere malen de stekker eruit gehaald en opnieuw opgestart,  zonder resultaar tot dusver.

 

Opnames bekijken/Gids werkt niet.


 


STB-ufa-03 hier dus ook.

Zat voetbal te kijken denk ga even zappen en alles zat vast. Kon niks meer. Dan maar de stekker eruit en kreeg deze code. Tot 4 keer toe alles opnieuw opgestart en nog steeds. Maar ik zie hier dat ik niet de enigste ben.


Hier ook al vanaf vanochtend storing en beperkte modus. En dat voor ruim 90euro per maand. Misschien toch eens tijd voor een andere leverancier 😡 


Ook hier helaas dezelfde foutmelding.. hopelijk wordt er snel iets aan gedaan!


Hier ook weer mis, maar ja, dat is al een 3 jarig drama.. ga maar even in de concurrent app (bij de buren) kijken of er wat op tv is..


Je heb potverdikke de hele dag de tijd gehad om het optelossen en nu nog niet ,moet nu echt niet gek kj er worden je betaald je bn l die masr goede service ho masr


Hier ook dezelfde melding. Erg vervelend!


Helaas, hele dag tv en opnames kunnen kijken, maar laatste half uur hier ook de foutmelding, hoop dat het snel en definitief opgelost wordt..


Jarenlang geen enkel probleem gehad met interactieve TV en sinds het KPN is alleen maar ellende. Nu weer die stb-ufa-03.

Gaat goed daar


Ik krijg sinds een half uur, beperkte modus in beeld.  Ik kan maar een paar zenders bekijken en gids+opnames kan ik niet kijken. 

Opnieuw opstarten heeft tot dusver geen zin. 


En ja hoor de hele dag al storing en nu weer de tv gids doet het niet je kan niet op nemen eerst 3 weken foutcodes en gezeik van resetten en ja je geloof het niet kerstlichtjes die de schuls krijgen ik heb geneens lichtjes en ga je dan kijken of er een storing is zegt KPN vrolijk van niet terwijl bij alle storingen 2500 storingen gemeld zijn en als je bel dan moet u uw modem resetten pff KPN Geef aub toe dat het aan jullie kant de fout zit en laat de mensen niet alles eindeloos resetten


Is er al een oplossing voor STB-ufa-03-beperkte modus. Sind vanmiddag deze storing. 
het scherm gaat ook niet weg ook al druk ik op ik

Alles al geprobeerd. Uit /aan, router opnieuw opgestart. Klotezooi


Wij ervaren op dit moment 20.00 een probleem. We wilden een opname kijken, maar liep vast.  Ontvanger herstarten,  maar blijft steken op 95%. Van alles geprobeerd,  tot modem reset, maar zonder resultaat.  Krijgen wel melding : geen actieve zender in lijst , ga naar instellingen.…

Maar we hebben alleen zwart beeld..


En wedde dat ze er vandaag niets aan doen echt kon wel betalen, maar geen tv en muziek , wat een bedrijf weer pfffg, ze hebben altijd zo'n  grote mond maar er klopt nooit wat van


Wij ervaren op dit moment 20.00 een probleem. We wilden een opname kijken, maar liep vast.  Ontvanger herstarten,  maar blijft steken op 95%. Van alles geprobeerd,  tot modem reset, maar zonder resultaat.  Krijgen wel melding : geen actieve zender in lijst , ga naar instellingen.…

Maar we hebben alleen zwart beeld..

Nou hier hetzelfde. eerst traag schakelen naar andere zenders. Opnieuw opgestart en na een tijdje zwart scherm..


Wij ervaren op dit moment 20.00 een probleem. We wilden een opname kijken, maar liep vast.  Ontvanger herstarten,  maar blijft steken op 95%. Van alles geprobeerd,  tot modem reset, maar zonder resultaat.  Krijgen wel melding : geen actieve zender in lijst , ga naar instellingen.…

Maar we hebben alleen zwart beeld..

Ik heb precies hetzelfde.

super vervelend weer!

was inmiddels gewend aan het super slome menu en gids, maar nu dit weer… en dat voor zoveel geld elke maand....


hier ook probleem kan niks opnemen en al mijn opnames zijn weg?

hoop wel dat mijn opnames terug komen


Storing terugkijken en opnames

Er lijkt op dit moment een storing gaande te zijn met het terugkijken en bekijken van opnames. Deze stoppen spontaan en je komt terug in het menu of bij ‘normaal’ tv kijken. Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Status: opgelost
 

10-12 12:30 "De oplospartij heeft verschillende acties uitgevoerd en de dienstverlening lijkt hersteld. Er lopen controles op het in de gaten te houden"

10-12 11:25 - Door deze storing kan je ook een foutmelding te zien krijgen tijdens ‘gewoon’ tv kijken. Het advies is om de tv-ontvanger te herstarten. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing.

10-12 10:15 - De storing heeft ook invloed op de gids. Vermoedelijke oorzaak gevonden. Herstelwerkzaamheden gaande.

10-12 09:20 - Oplospartij is aangestuurd en onderzoek is gaande.

10-12 08:52 - Signalen over de storing doorgegeven aan de betreffende afdeling.

Opgelost????


Beste Kpn,

Op dit moment vind ik het waardeloos dat er opnieuw dezelfde storing optreedt!

Daarbij heb ik geen en kan ik geen melding krijgen dat er een eventuele storing is, dus al gauw leg ik het dan bij ons zelf neer, maar gelukkig dankzij het forum weet ik dat dit binnen 24 uur opnieuw aan jullie ligt...aub pak het op en meld het dan ook als storing?


Storing terugkijken en opnames

Er lijkt op dit moment een storing gaande te zijn met het terugkijken en bekijken van opnames. Deze stoppen spontaan en je komt terug in het menu of bij ‘normaal’ tv kijken. Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Status: opgelost
 

10-12 12:30 "De oplospartij heeft verschillende acties uitgevoerd en de dienstverlening lijkt hersteld. Er lopen controles op het in de gaten te houden"

10-12 11:25 - Door deze storing kan je ook een foutmelding te zien krijgen tijdens ‘gewoon’ tv kijken. Het advies is om de tv-ontvanger te herstarten. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing.

10-12 10:15 - De storing heeft ook invloed op de gids. Vermoedelijke oorzaak gevonden. Herstelwerkzaamheden gaande.

10-12 09:20 - Oplospartij is aangestuurd en onderzoek is gaande.

10-12 08:52 - Signalen over de storing doorgegeven aan de betreffende afdeling.

Opgelost????

“Lijkt een storing te zijn”????

LOL


Zelfde probleem hier, eerst foutcode AVS-to-0001 gegevens ophalen duurt te lang. Na herstarten foutcode STB-ufa-03 beperkte modus. Herstarten tv ontvanger en modem werkt niet, blijf maar terugkomen in beperkte modus. Online storing melden kan niet want KPN geeft aan dat er geen storing bekend is.

Om 19u nog geen probleem maar vanaf 19:30 tot nu toe nog niet gelukt te fixen.