Skip to main content

Storing terugkijken en opnames

Er lijkt op dit moment een storing gaande te zijn met het terugkijken en bekijken van opnames. Deze stoppen spontaan en je komt terug in het menu of bij ‘normaal’ tv kijken. Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Status: opgelost
 

10-12 12:30 "De oplospartij heeft verschillende acties uitgevoerd en de dienstverlening lijkt hersteld. Er lopen controles op het in de gaten te houden"

10-12 11:25 - Door deze storing kan je ook een foutmelding te zien krijgen tijdens ‘gewoon’ tv kijken. Het advies is om de tv-ontvanger te herstarten. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing.

10-12 10:15 - De storing heeft ook invloed op de gids. Vermoedelijke oorzaak gevonden. Herstelwerkzaamheden gaande.

10-12 09:20 - Oplospartij is aangestuurd en onderzoek is gaande.

10-12 08:52 - Signalen over de storing doorgegeven aan de betreffende afdeling.

​​​

:warning:ATTENTIE: Heb je een storing sinds vanavond (10-12-2020) met betrekking tot de tv-gids en opnames terugkijken? Check dan dit storingstopic ​​​​​​:point_down:

 

 

Hier totaal geen TV. 

 

De afstandsbediening reageerde niet meer op het kastje. De boel opnieuw opgestart, maar de boel laadt niet.

 

WAARDELOOS!!!!!

 

Ik word meteen uit de telefoonlijn geknikkerd. 

 

Klanten: verzamelen maar en betaling weigeren totdat de boel naar behoren werkt. 


En haal dat woordje "opgelost" maar weg. ("Storing opgelost").


Hier totaal geen TV. 

 

De afstandsbediening reageerde niet meer op het kastje. De boel opnieuw opgestart, maar de boel laadt niet.

 

WAARDELOOS!!!!!

 

Ik word meteen uit de telefoonlijn geknikkerd. 

 

Klanten: verzamelen maar en betaling weigeren totdat de boel naar behoren werkt. 

 

Goed om te weten, ik zet de TV dus maar niet uit.

En ik heb het idee dat updates niet getest worden voordat ze uitgerold worden.

Dat betekent dat wij, de klanten dus, de testers zijn. En daarvoor nog betalen ook!

 

 


Zojuist decoder uitgezet, opnieuw opstarten, niks blijft hangen. Nogmaals uitgezet, weer aan, na lang wachten krijg ik de melding “beperkte modus”

Hoezo is de storing opgelost?


Ik krijg na herstarten tv ontvanger ook foutmeldinSTB-ufa-03 beperkte modus wat kan ik doen?


Tip van flip, NIET je tv decoder herstarten! Hopelijk komen ze snel met een oplossing want ben er wel weer klaar mee :)


Helaas dat heb ik al gedaan en nou blijft die hangen


niks opgelost want TV ontvangst is echt kaa uu tee, de gids en programma terugkijken doen ook niks… ik wist gewoon dat het er niet beter op zou worden toen Telfort opgeslokt werd door KPN….


Tip van flip, NIET je tv decoder herstarten! Hopelijk komen ze snel met een oplossing want ben er wel weer klaar mee :)

Da's een heel goede tip.

Maar ja... mijn TV (of het kastje dan) reageerde nergens meer op. Zoals KPN al 366.000 keer heeft geadviseeerd: resetten. Dan weet je zeker dat het het daarna helemáál niet meer doet. 🤬 (Je aanvankelijke probleem is echter wel verholpen). 

Fijn ook dat de "oplossing" steeds bij de klant wordt gelegd. Dat ze zelf een wanproduct leveren, is geheel terzijde. 


Na het terugkijken van een opgenomen programma kwam vanavond er een storings melding. Na een herstart van de set top box kan ik nu enkel programma 1 tot 16 kijken. Geen van de bepaalde diensten als opnemen,  Videoland of Fox Sports zijn nu nog te kijken. Zelfs Experia box opnieuw gestart en nogmaals tv kastje herstart, maar kastje blijft terugvallen op beperkte mode. Zonder diensten, menu, en met een minimaal aantal zenders: STB-ufa-03 ddk


laatste 3 maanden waardeloos.

ik hoop ze een beetje opschieten met glasvezel leggen dan kan ik weg bij KPN.

toen het nog telfort was had ik nooit problemen.

nu het KPN is alleen maar.

doen mijn aub de oudste software terug die werkte tenminste.


KPN Kan Praktisch Niks.


Probleem niet opgelost kpn!!!!!!! Na reset is het probleem alleen maar groter!!!


Helaas hier ook alleen maar de eerste 16 zenders nu e  geen gids of opnames meer!


Klopt, die heb ik ook. Kan naar zenders 1 t/16 en 200 201 kijken .


Is zeker landelijk? Waardeloos.


Advies: Niet herstarten om update te voorkomen! Voor mij te laat ...


Hier helaas niet anders. Code 75p en 95p. Decoder en experiabox gereset, van de netvoeding afgehaald. Niets helpt... 

 


Zelfde probleem hier, eerst foutcode AVS-to-0001 gegevens ophalen duurt te lang. Na herstarten foutcode STB-ufa-03 beperkte modus. Herstarten tv ontvanger en modem werkt niet, blijf maar terugkomen in beperkte modus.

Ook mijn internet geeft de laatste tijd problemen en is traag.

KPN klantenservice onbereikbaar vanwege grote drukte. Tja....


Ook hier geen zenders meer beschikbaar na herstarten decoder. Gids en terugkijken werkt al aantal dagen zeer traag, vandaar de herstart. Beter niet kunnen doen... Jarenlang de hoge prijs geslikt omdat we nooit problemen hadden, maar hier zijn wij klaar mee.


Hier eigenlijk nooit problemen, vandaag dus voor het eerst in lange tijd. Vervelend maar brand is erger.

Rustig doorgaan met ademhalen, KPN lost het heus wel op.

Droeftoeteren alleen als je daarna stopt, prima.

Afwachten maar, en anders op tijd naar bed 😎

 


Ik heb hier ook steeds fout melding ik heb nog maar 16 kanalen wat een gekloot zeg


Hier in Vlissingen ook al STB-ufa-03 . Al moet ik zeggen dat ik de iTV al jaren heb, en dat is de eerste keer dat ik deze storing krijg :(


Weer / nog steeds storing!!

Gister ook al klacht ingediend wegens niet goed functioneren van opname terugkijken.

Het zou opgelost zijn en heb vanmiddag ook terug kunnen kijken.

Nu Opnamemenu en tv gids worden niet geopend. Krijg gelijk foutmelding.

Het valt mij wel op dat steeds na 19uur altijd de problemen en trage verbinding optreden. Heel typisch. 

 

Nu een week of 2 KPN en gelijk al zoveel gedoe , was er al bang voor toen de overname bekend werd van telfort naar KPN. Wij gaan maar eens opties bestuderen wat aan andere aanbieders mogelijk is , want hier heb ik geen zin in.


Ik heb dezelfde problemen sinds een paar dagen. Paar keer spontaan resetten, erverproblemen en fallback stand. Nog steeds geen gids terug. Beste zou zijn een oude stabiele en ook snellere firmware terug. Dan maar geen fancy gidsmenu.

En goed testen voor een nieuwe uitrol. 

Allerlei zogenaamde mooie voordeeltjes in december heb je niks aan. De basisdienstverlening moet goed zijn. Zeker als je als vaste klant ook elk jaar weer de inflatiecorrectie mag betalen in je abonnementstarief.