Skip to main content

Storing Interactieve TV diensten

Er is op dit moment een storing gaande met iTV diensten zoals opnames terugkijken.  Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Onbekend
 

Update 27-01-2021 om 21:55 uur: storing is opgelost! 

Update 27-01-2021 om 21:20 uur: je kunt problemen ervaren met opnames en bij het terugkijken van programma's. Advies is om de TV ontvanger niet uit/aan te zetten.

 

De boel ligt hier plat…..zowel online als de app. 


Het is weer zover. Alle opnames weg. Blijft hangen in het op halen van de lijst. Man wat is dit toch weer een gesodemieter bij KPN. Schadevergoeding 1 ...film kijken voor 8 maanden gelazer? Echt volstrekt onacceptabel. Nu dit weer. Wat een bagger.


😡 super KPN! , Geen opnames , niet kunnen terugkijken en na herstart dit. Waar betaal ik eigenlijk voor?

 

 


Hier ook problemen: Ik kan de opnames niet afspelen. Krijg een melding dat er een probleem is met de server en dat de tv-ontvanger in beperkte modus staat. Balen.

Ik mag toch hopen dat ooit alles weer lekker stabiel en betrouwbaar wordt. Zoals het ooit was…

Edit: dit is niet hetzelfde probleem als de storing die hierboven door @Anneke-Anna wordt genoemd.


Ik mag toch hopen dat er na de meest recente (steeds negatiever wordende) ervaringen, heel snel een formele reactie van bijvoorbeeld @Erik_ komt wat er (nu weer) aan de hand is…. KPN laat het a.u.b. niet weer zover komen. De huidige leegloop zou toch een signaal moeten zijn.

 

KPN denkt, wat de concurrentie kan, wat storingen betreft, kunnen wij beter :rolling_eyes: #manmanman


Hier ook een trage gids (10sec wachten) en geen opnames meer. 

Nog ff en ik pleur dat TV kijken er uit. Kost geld en als je het wil gebruiken doet ie het niet. 

"Bij Telfort perfect TV kijken voor een dubbeltje op de eerste rang, naar storing bij KPN de hele dag lang" 


De 2260 nog steeds niet in orde!

Waarom kan ik geen 8 uur journaal terugkijken???

 


Gelukkig heb ik boven een nog werkende ontvanger, maar ik hou mijn hart vast. .....


De 2260 nog steeds niet in orde!

Waarom kan ik geen 8 uur journaal terugkijken???

 

Ik heb precies hetzelde probleem. Ik kan ook mijn opnames niet meer terugkijken. Wat is er aan de hand?


https://allestoringen.nl/storing/kpn/


Ik ben het echt helemaal beu nu met kpn. Mijn gids is nu nog trager dan eerst. En nu werken vanaf vandaag mijn opnames niet meer!! Help is nu alles weg?

Het is een drama met kpn en als compensatie een paar flut zenders? Los eerst de problemen eens op.


Ik ben het echt helemaal beu nu met kpn. Mijn gids is nu nog trager dan eerst. En nu werken vanaf vandaag mijn opnames niet meer!! Help is nu alles weg?

Het is een drama met kpn en als compensatie een paar flut zenders? Los eerst de problemen eens op.

@Bernice013 Jouw opnames zijn niet weg want staan in de “cloud". Maar ik snap de ergernis natuurlijk. Hier ook balen en ik begin het ook goed beu te worden. Ook heel erg ongeduldig onderhand.


Opgenomen programma's kunnen nu niet teruggekeken worden

 


Regelmatig is het niet mogelijk om in het menu opnames te komen. Decoder blijft dan hangen op “opnames worden opgehaald”  Enige manier om weer uit het menu te komen is om de tv ontvanger af te sluiten. Dit zeer storend. Ik heb ook een ontvanger boven staan, maar daar doet dit probleem zich niet voor.


Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, is gewoon nog steeds actueel.

Je kunt het wel sluiten, maar de problemen hiermee zijn er nog steeds.

 

waarom is dit nog niet adequaat opgelost?


Sinds vanavond (27 januari 2021) lukt het terugkijken niet. Op geen enkele zender..., ook het herstarten van de tv ontvanger biedt geen soelaas. Hebben meer mensen dit probleem? De website meldt geen storingen in mijn postcodegebied


Hier ook weer gezeik. Ik kan niets terug kijken. Wat een stel prutsers bij dat loser bedrijf. Niets maar dan ook werkelijk niets lukt daar. Lang leve de nieuwe generatie werknemers. Dat is een speciaal soort, zonder arbeids ethos. :poop: ​​​​​​

3201


Het forum hier is sneller dan de storingspagina van KPN:

“Er zijn geen storingen of onderhoudswerkzaamheden in deze regio gevonden.”

:grin:


Ik begrijp dat jij nog beeld hebt Bernice. Dan ben je spekkoper. Bij mij doet niets het.


Nu hier ook weer grote ergernis. Deze week nog een mail gehad va KPN. Dat ze het zo fijn vinden dat we zoveel geduld hebben gehad mbt het trage, onwerkbare menu van de afgelopen maanden. De nieuwe software is geladen en alles is weer prima. Nou, niet dus. Ontvanger staat weer vast vanwege één of andere serverfout. Gids kan niet geladen worden, opnames niet terug gekeken. Nee, software is weer top en alles is weer in orde. 


Twitter stroomt al weer vol. Het is maar goed dat de Twitteraars niet op het forum komen, dan knalt de boel er hier ook uit #overload


Sjonge, jonge, jonge. Nu dit weer, na al die problemen van het afgelopen jaar. Ik denk dat jullie wat meer moeten doen om te voorkomen dat nóg meer klanten vertrekken. Zelfs ik begin het onderhand goed zat te worden na meer dan 20 jaar een zeer tevreden klant van KPN te zijn geweest. Ik weet niet waar het het afgelopen half jaar is misgegaan, maar heb daar wel een vermoeden van. Als je @Shyrin_ nieuwsgierig bent naar mijn mening hierover dan mogen jullie contact met mij opnemen.


Twitter stroomt al weer vol. Het is maar goed dat de Twitteraars niet op het forum komen, dan knalt de boel er hier ook uit #overload

Op Twitter reageert KPN soms nog. Ik heb het idee dat ze dit forum al niet eens meer bekijken... 


resetten van de digitale ontvanger werkt ook niet, de ene keer stopt het opstarten bij 90%, dus wederom schakelaar uit en 5 min wachten alvorens weer in te schakelen. nu start het wel geheel door, de opnamegids geeft ook weer info en je hoopt dat de geselecteerde opname opstart, maar helaas. wederom duffe ellende dus……….. 


Ik kan helaas weer geen tv kijken. Heb er alles eraan gedaan. Ik wilde iets terug kijken en kreeg de volgende melding. Het programma kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk. Probeer het later nog eens. (STB-zap-01- video niet gevonden)

Na alles gereset krijg ik de volgende op het kastje te zien F303

Ik baal hier enorm van, dit is al de 2e keer sinds ik van Telfort naar KPN ben gegaan.