Skip to main content

Storing Interactieve TV diensten

Er is op dit moment een storing gaande met iTV diensten zoals opnames terugkijken.  Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Onbekend
 

Update 27-01-2021 om 21:55 uur: storing is opgelost! 

Update 27-01-2021 om 21:20 uur: je kunt problemen ervaren met opnames en bij het terugkijken van programma's. Advies is om de TV ontvanger niet uit/aan te zetten.

 

Twitter stroomt al weer vol. Het is maar goed dat de Twitteraars niet op het forum komen, dan knalt de boel er hier ook uit #overload

Op Twitter reageert KPN soms nog. Ik heb het idee dat ze dit forum al niet eens meer bekijken... 

In elk geval niet in dat andere topic. Maar nu hebben we er een ander topic bijgekregen. Alsof dit soort storingen losstaat van de overgang naar het nieuwe tv-platform.


@Shyrin_  Ik begin toch ernstig te overwegen om mijn handtekening aan te passen. Want ik begin me onderhand dieprood te schamen dat daar staat dat ik deelnemer aan de pilot Nieuwe TV-menu was.


Vandaag weer: kan interactieve TV niet interactief gebruiken: ik kan niet terug naar het begin van het programma, ik kan geen opgenomen opnames oproepen … 
De internetsnelheid is niet de beloofde 64+ Mbps maar tussen 5 en 15.
Er zijn geen storingen meldt KPN
De wachttijd aan de telefoon is meer dan 15 minuten.

Hier gaat is mis, KPN.
En dit gebeurt mij te vaak!

Mijn vraag: welke serieuze verbeteringen staan op stapel?  Want  ik word echt KPN-moe.
Geen plannen tot verbetering; dan ben je een  klant kwijt. 


Twitter stroomt al weer vol. Het is maar goed dat de Twitteraars niet op het forum komen, dan knalt de boel er hier ook uit #overload

Op Twitter reageert KPN soms nog. Ik heb het idee dat ze dit forum al niet eens meer bekijken... 

In elk geval niet in dat andere topic. Maar nu hebben we er een ander topic bijgekregen. Alsof dit soort storingen losstaat van de overgang naar het nieuwe platform.

 


Goedenavond,

Vanavond krijgen we ineens weer de bekende stb-zap-01 melding. Nu bij het terug willen kijken van het journaal. 

De tv ontvanger heb ik al eens herstart, maar dat heeft niet mogen baten.

Ben nu bezig de software opnieuw te installeren op de ontvanger. Wat zojuist voor de 2e keer gestart is. (Waarom??)

Tevens wil ik even aangeven dat e.e.a. nog steeds traag werkt ondanks de update van laatst. Openen van het menu is traag, openen van zoeken en zoeken zelf zijn traag, starten van apps is traag. Kortom er is nog veel ruimte voor verbetering!!


Hier totaal geen tv en de itv app op de smart tv werkt ook niet. Alles al geprobeerd maar lost niets op. Kijk nu via app op de tablet en chromecast.

Heb reeds de nieuwe software. Treed op sinds half 9. 

Daarnaast heb ik al veel langer last van deze storing op de 5202 met fritzbox rechtstreeks  aangesloten.

Zie ook.


@Shyrin_  Ik begin toch ernstig te overwegen om mijn handtekening aan te passen. Want ik begin me onderhand dieprood te schamen dat daar staat dat ik deelnemer aan de pilot Nieuwe TV-menu was.

Ik overweeg mijn provider aan te passen....


@Shyrin_  Ik begin toch ernstig te overwegen om mijn handtekening aan te passen. Want ik begin me onderhand dieprood te schamen dat daar staat dat ik deelnemer aan de pilot Nieuwe TV-menu was.

Ik overweeg mijn provider aan te passen....

@Colinr Je zou niet de enige zijn: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234?postid=1226023#post1226023

Zelfs ik (al meer dan 20 jaar trouwe KPN-klant) begin nu mijn gedachtes te krijgen na de afgelopen maanden...


Dit topic gaat niet alleen over het “nieuwe menu” maar eigenlijk ook over het nieuwe tv-platform. Want dat is op de achtergrond ook gebeurd.

En nee, de huidige storing ligt natuurlijk vooral niet aan dat nieuwe menu/tv-platform. Tuurlijk niet…

Dus dit bericht gaat zo meteen verplaatst worden naar het storingstopic. Ik zie het daar wel terug. 

Dan wacht ik even met reageren.  Oh wacht 😎

En als je dan toch hier bent terechtgekomen, kijk dan vooral hier op de storingspagina, want als je nu nog een beetje tv kunt kijken, kun je beter niet je ontvanger uit zetten...


@Anneke-Anna Blijft hij laden, kijk je naar een zwart beeld, zie je een foutmelding? Bij mij werkt het nog gewoon (even gauw getest). 


@Anneke-Anna Blijft hij laden, kijk je naar een zwart beeld, zie je een foutmelding? Bij mij werkt het nog gewoon (even gauw getest). 

Bleef laden inderdaad. Ik heb de moed even opgegeven en ben met wat anders bezig gegaan. Dank voor je bericht :-)


Berichten met betrekking tot de storing van vanavond, heb ik hier samengevoegd: zo houden wij het overzicht. Storing is gelukkig snel opgelost!


😡 super KPN! , Geen opnames , niet kunnen terugkijken en na herstart dit. Waar betaal ik eigenlijk voor?

 

 

Helemaal mee eens Colinr , ik heb hetzelfde probleem , na 10 minuten wachten werkt het weer .

Ben benieuwd wanneer er een einde komt aan deze ellende , ik begin er onderhand sch*tziek van al die storingen te worden en ik vrees dat er meer zo over denken.


@Anneke-Anna Blijft hij laden, kijk je naar een zwart beeld, zie je een foutmelding? Bij mij werkt het nog gewoon (even gauw getest). 

Nou @Lisa  Hier was hetzelfde aan de hand als bij @Anneke-Anna Maar nu gaat het hier op de site wel goed. Nu de tv-ontvanger nog.

@Lisa Ik neem aan dat jullie binnenkort een spoedoverleg hebben om voor eens en altijd de problemen met itv goed op te lossen? Ik begin het nu na 8 maanden “toestanden” onderhand spuugzat te worden. En het itv-product van KPN was zó stabiel en betrouwbaar.


En daar gaan we weer.  KPN heeft het weer voor elkaar.

Storing ook hier.

Kan niet meer terugkijken en naar de opnames kijken.

Ook hier iets met de server verbinding.  

Sta je dan als klant, met een kadootje van KPN om een "gratis” film te kunnen kijken. 

 

KPN,  waar zijn jullie mee bezig?

Het was toch opgelost?   NOT  

Zijn jullie weer aan het met iets bezig waar wij totaal GEEN behoefte aan hebben?

DE oude interface was goed genoeg, en belangrijker,…….NOOIT problemen gehad.

 

Zou mij kapot schamen als ik klanten zo in de steek laat ….

 

 

 


Goedenavond @CGdV, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?