Skip to main content

Storing KPN TV

 

Er is op dit moment een storing gaande met het kijken en terugkijken via de KPN TV ontvangers. 
Klanten ervaren issues met opnames kijken en/of komen in de beperkte modus uit van 3 kanalen, NPO 1, 2 en 3. De rest geeft zwart beeld.
We doen ons best om dit op te lossen. 

Kijken via de app werkt wel.

Zodra er een update is zullen we dit topic bijwerken.

Onze excuses voor het ongemak.

 

Update: 20-07 10:50
De storing is opgelost, mocht je nog problemen ervaren moet het voldoende zijn om je ontvanger te herstarten.

Dit kun je oplossen door de tv ontvanger stroomloos te maken door de stekker uit het stopcontact te halen en na 30 seconden de tv ontvanger weer aan te sluiten.
 

Mocht dit het niet oplossen kun je terecht op www.kpn.com/storing, contact opnemen met 0800-0402 of hier een nieuw topic voor aanmaken

Update: 20-07 08:15

De storingen van gisteren met betrekking tot de onbeschikbaarheid van zenders is opgelost.

Echter het kan zijn dat bij het opvragen van een zender een zwart scherm verschijnt. Door 1 keer naar de volgende zender (omhoog of omlaag) te zappen en weer terug, is de zender weer beschikbaar. Let op het kan zijn dat je deze handeling voor meerdere zenders moet herhalen. 

 

Niet alle zenders doet het bij ons nu thuis op tv kasje al aan uit gezet 

 


Hier sinds 20 minuten alleen nog maar npo 1 ,2 en 3 en tv ontvanger loopt steeds vast


@embezon 

Het probleem is dat een storing vaak pas als zo gemeld wordt wanneer het aangegeven wordt door mensen. Als er 1 persoon is die op zo'n storingssite ja klikt denkt kpn dat het een individueel probleem is.

Al crasht bij mij de app ook wanneer ik check op storing


Hier ook….alleen de zenders 1 t/m 6….de rest is zwart


idem !!

 


Er is op dit moment een algehele storing blijkbaar. Dus eventjes geduld @Tojo3107 ,  ze zullen het ongetwijfeld binnenkort opgelost krijgen.


2e storing al deze week, ben  tv aan t kijken en beeld gaat op zwart, niks meer


Idem hier!!


Hier ook opeens zwart beeld behalve op npo zenders kunnen we wel kijken


Is er een storing in Leeuwarden? 8941?


Ja hier ook alleen NPO 1,2 en 3 beeld de rest niet


Er is op dit moment blijkbaar overal een probleem met TV, niet alleen in Leeuwarden helaas, @Yolanda1234 .


Op Texel ook


Hier hetzelfde. Geen info te vinden. 


In Heiloo ook opeens geen beeld. Ws landelijk?


het scherm van de tv valt automatisch weg, plus geluid


Is het niet mogelijk dat dit even teruggekoppeld wordt naar de klanten?

 


Ik kan niets meer met de afstandsbediening 

mis er een storing?


Zo zit je tv te kijken zo is zijn er bijna geen zenders meer. Ineens zwart beeld bij veel zenders. Meer mensen hier vandaag ineens last van?

Ja ik ook en je kan nergens vinden hoe lang ze er over gaan doen om te fixen 


De interactieve tv is weg. Geen opname meer te kijken, alleen npo 1, 2 en 3. En die hebben nu geen programma dat ik wil zien.


zwart beeld dus, programma-overzicht wel zichtbaar maar indien aangeklikt zwart beeld...


Ja, inderdaad. Dus eventjes geduld...


Dit topic was er net even eerder. 

 


Niet landelijk, hier in Duiven (6922) werkt de TV+ ontvanger gewoon op alle zenders

 

Donald


Hier hetzelfde, Netflix doet het wel