Skip to main content

Storing KPN TV

 

Er is op dit moment een storing gaande met het kijken en terugkijken via de KPN TV ontvangers. 
Klanten ervaren issues met opnames kijken en/of komen in de beperkte modus uit van 3 kanalen, NPO 1, 2 en 3. De rest geeft zwart beeld.
We doen ons best om dit op te lossen. 

Kijken via de app werkt wel.

Zodra er een update is zullen we dit topic bijwerken.

Onze excuses voor het ongemak.

 

Update: 20-07 10:50
De storing is opgelost, mocht je nog problemen ervaren moet het voldoende zijn om je ontvanger te herstarten.

Dit kun je oplossen door de tv ontvanger stroomloos te maken door de stekker uit het stopcontact te halen en na 30 seconden de tv ontvanger weer aan te sluiten.
 

Mocht dit het niet oplossen kun je terecht op www.kpn.com/storing, contact opnemen met 0800-0402 of hier een nieuw topic voor aanmaken

Update: 20-07 08:15

De storingen van gisteren met betrekking tot de onbeschikbaarheid van zenders is opgelost.

Echter het kan zijn dat bij het opvragen van een zender een zwart scherm verschijnt. Door 1 keer naar de volgende zender (omhoog of omlaag) te zappen en weer terug, is de zender weer beschikbaar. Let op het kan zijn dat je deze handeling voor meerdere zenders moet herhalen. 

 

oude pekela hetzelfde probleem.

ook op pc geen beeld.

hulp via app kan ook niet, 

zit al half uur in de wacht via telefoon om te horen wat er aan de hand is 

:(


Okay dank je


Ik kan geen tv kijken en ik kan mijn abonnement ook niet bekijken in de mijnkpn app op de tv krijg ik de foutmelding STB-wg-12 te zien


Niet alleen vandaag maar al een week lang! Bel ik net met de klantenservice kunnen ze niets doen omdat er vandaag ook landelijk ineens een storing blijkt te zijn. Bij het begin geeft de IVR aan dat er een wacht tijd is van 3 tot 5 minuten maar heb pas contact na 23 minuten!!! Mijn geduld raakt wel op


Hier het zelfde ook tv en wifi doet raar. 


Ik ben zo niet blij met kpn! Had eerst. XS4all en heb in die 7 jaar, 1 storing gehad en dat lag aan een verouderde tv ontvanger. Nu heb ik sinds een jaar KPN en heb iedere maand wel een storing. Hier baal ik van!!!


Hier ook in Breda


Kennemerland zuid dito.

Er is dus echt een storing. Dus niet resetten, herstarten of wat dan ook want zinloos.


Hier hetzelfde, ook alleen nl 1, 2, en 3. Al 2x geresett


Hier in Valkenswaard hetzelfde. 


op geen enkele manier gaat de storing er uit


Interactieve tv geeft wel een kanaal aan maar geen beeld en geluid


Inderdaad alleen in huiskamer  Ned 1,2,3, Rest kanalen Niks ook geen filmnet...Wel Vreemd in slaapkamer heb ik zelfde kastje en daar werkt wel alles ..Zeer Vreemd !!! Ook gisteren had ik al even storing ..Nu al zeker 50min !! 


Er is momenteel een storing bij KPN interactieve tv. Iedereen heeft hier dus last van. Dus geduld. Hopelijk is het snel opgelost. 


Ik verander mijn tv met de afstands bediening  naar een andere zender,en opeens is alles zwart. Ook de afstandsbediening reageert niet meer. Uiteraard nieuwe batterijen geprobeerd, maar ook dat mag niet baten. Boven heb ik ook een tv ontvanger en daar heb ik wel beeld. Iemand enig idee?? Ik kan de storingzoeker in de app ook niet gebruiken en helaas is kpn niet bereikbaar


ohw.. heb de stekkers eruit en erin gedaan omdat ik afgelopen week ook een storing had waarbij ik t kastje moest resetten


Ik snap dat je hier niet blij van wordt @Berry1966 . Maar het is wel zo dat je nu met XS4ALL dezelfde storing had. Tenslotte heeft XS4ALL het KPN televisie systeem gebruikt, dus storing op het systeem van KPN had ook impact op de XS4ALL klanten gehad. Wat dat betreft is dus niks veranderd.


Zelfde probleem hier. Eerst alleen npo 1,2 en 3. Nu helemaal niks meer 

Ook resetten, de stekker er uit, uit zetten of software opnieuw installeren heeft niet geholpen.


Plotseling alleen ned 1,2 en 3. Alle andere zenders op zwart.


Zwartemeer idem


Ahhhhh me filmpje.... hoe lang nog? 


Hier hetzelfde, Netflix doet het wel

 

klopt netflix wel 


hier in provincie utrecht ook alleen zenders 1,2,3. de rest op zwart.

 

ik heb een poging gedaan om te vinden waar ik de storing kan melden, weet iemand waar dat makkelijk kan bij kpn? ik eindig bij een niet werkende chatbot. ik wil simpel een storing melden...


Zo ook in Zoetermeer. 


Hier ook alleen NPO 1,2en 3 verder alles op zwart.

Resetten heeft geen zin.