Skip to main content

Storing KPN TV

 

Er is op dit moment een storing gaande met het kijken en terugkijken via de KPN TV ontvangers. 
Klanten ervaren issues met opnames kijken en/of komen in de beperkte modus uit van 3 kanalen, NPO 1, 2 en 3. De rest geeft zwart beeld.
We doen ons best om dit op te lossen. 

Kijken via de app werkt wel.

Zodra er een update is zullen we dit topic bijwerken.

Onze excuses voor het ongemak.

 

Update: 20-07 10:50
De storing is opgelost, mocht je nog problemen ervaren moet het voldoende zijn om je ontvanger te herstarten.

Dit kun je oplossen door de tv ontvanger stroomloos te maken door de stekker uit het stopcontact te halen en na 30 seconden de tv ontvanger weer aan te sluiten.
 

Mocht dit het niet oplossen kun je terecht op www.kpn.com/storing, contact opnemen met 0800-0402 of hier een nieuw topic voor aanmaken

Update: 20-07 08:15

De storingen van gisteren met betrekking tot de onbeschikbaarheid van zenders is opgelost.

Echter het kan zijn dat bij het opvragen van een zender een zwart scherm verschijnt. Door 1 keer naar de volgende zender (omhoog of omlaag) te zappen en weer terug, is de zender weer beschikbaar. Let op het kan zijn dat je deze handeling voor meerdere zenders moet herhalen. 

 

‘Landelijke storing’ is niet acceptabel, ik mag toch hopen dat er een backup server is voor dit soort gevallen die overneemt… 😡


Er is een algehele TV storing op dit moment, dus eventjes geduld @tineke67 .


En nu ineens weer wel npo 1,2 en 3....


Bij mij viel het beeld ook op zwart op de KPN itv app. Vervolgens ging de nividea Shield automatisch opnieuw opstarten, en daarna gewoon weer beeld.


De Tv valt weg en zit vast alleen 1.2.3. zijn aanwezig Er staat op de TV   TV ontvanger teruggevallen naar beperkte modus.


Klantenservice verbreekt de verbinding als ik keuze 3 'overige vragen' intoets...


En als ik bel op 008 dan heb ik op 3 gedrukt en val de telefoon ook uit

 


Mijn tv ontvanger stoort, de website van de kpn werkt niet, de chatbot werkt niet, de klantenservice neemt de telefoon niet op en als ik een terugbel afspraak wil maken krijg ik te horen dat ik over 3 dagen wordt teruggebeld. Ik wist dat KPN een slecht bedrijf was maar dit slaat alles!


Regio Amsterdam ook storing  ze hopen om 0:45 dat je weer tv kan kijken.  


Zelfde hier. TV-ontvanger al herstart incl software opnieuw downloaden en installeren. Nog steeds alleen 1,2,3


Is dit een mededeling of is er een helpende hand nodig?


Er is inderdaad een TV storing op dit moment. Ik kan me dus ook goed voorstellen dat de klantenservice moeilijk te bereiken is. Er zullen tenslotte een heleboel mensen proberen te bellen.


Zie net melding: Storing interactieve tv, verwachte oplostijd rond middernacht 😞. Welterusten dus


Ook hier bij mij in Sappemeer alleen de eerste 3 publieke zenders en de rest geen tv beeld

Youtube doet het wel op kanaal 201

 

Hoera, alles doet het hier weer…

Hopelijk is alles nu opgelost 

 


Hier ook last van, regio Utrecht


Hier hetzelfde probleem (Purmerend) vorige week de hele dag geen tv. Moest uiteindelijk via een instructie voor de VIP5202 terug naar fabrieks instellingen. Zou dit hetzelfde probleem zijn?


Mijn geduld raakt langzaam op… Daarbij geeft de site nooit een actuele storing aan. 


Er is een storing. Kan gebeuren. Niets aan te doen dan afwachten. Het wordt vanzelf wel weer opgelost. 


Hier ook maar op mijn tablet nog wel beeld


Hier ook alleen 1, 2, 3


In wijk bij Duurstede is er ook storing. Alleen 1-2-3. Drama. 


Niet landelijk, hier in Duiven (6922) werkt de TV+ ontvanger gewoon op alle zenders

 

Donald

Ik denk wel landelijk @groen_duiven . Alleen lijkt de nieuwe TV+ ontvanger het wel te doen, oudere types niet.


Hier ook zwart beeld. Via de app kan ik wel tv kijken. 


canaf npo 3 krijg ik niets meer binnen

 


eindelijk na lang wachten contact gehad met kpn.

blijkbaar hebben ze code GEEL

heel nederland ligt tv plat.

verwachte eindtijd: 00:30 (onder voorbehoud)