Skip to main content

Storing KPN TV

 

Er is op dit moment een storing gaande met het kijken en terugkijken via de KPN TV ontvangers. 
Klanten ervaren issues met opnames kijken en/of komen in de beperkte modus uit van 3 kanalen, NPO 1, 2 en 3. De rest geeft zwart beeld.
We doen ons best om dit op te lossen. 

Kijken via de app werkt wel.

Zodra er een update is zullen we dit topic bijwerken.

Onze excuses voor het ongemak.

 

Update: 20-07 10:50
De storing is opgelost, mocht je nog problemen ervaren moet het voldoende zijn om je ontvanger te herstarten.

Dit kun je oplossen door de tv ontvanger stroomloos te maken door de stekker uit het stopcontact te halen en na 30 seconden de tv ontvanger weer aan te sluiten.
 

Mocht dit het niet oplossen kun je terecht op www.kpn.com/storing, contact opnemen met 0800-0402 of hier een nieuw topic voor aanmaken

Update: 20-07 08:15

De storingen van gisteren met betrekking tot de onbeschikbaarheid van zenders is opgelost.

Echter het kan zijn dat bij het opvragen van een zender een zwart scherm verschijnt. Door 1 keer naar de volgende zender (omhoog of omlaag) te zappen en weer terug, is de zender weer beschikbaar. Let op het kan zijn dat je deze handeling voor meerdere zenders moet herhalen. 

 

ik heb ook geen ned 1,2 en 3...totaal niks


Klink meschien lullig maar dit mag eigenlijk niet gebeuren bij zo een grote telecom provider  dat ze geen behoorlijk back-up  hebben 


Ik kijk gewoon een opname terug op dit moment van schrijven 21:24 op 19-07-2023. Wat kan het toch verschillen. 


Kan opname niet bekijken. Zijn er meer klachten?


Ook al helemaal gereset. Alleen npo 1, 2 en 3


Hier in Almere hetzelfde probleem tv valt in eens zwart en wat ik ook doe of reset geen beeld.


Sinds vanavond  na het kijken van rtl 4   schakel ik over op rtl 6  kreeg op een geen beeld meer

 

 


Hier in Ermelo ook geen beeld helemaal nergens...ze denken dat het rond 00.45 is opgelost☹️


Er is een storing. Bellen of resetten is zinloos.


Kom eens met oplossing 


hier ook. fijne klantenservice ook...........


Ik heb er ook last van Nederland 1,2,3 wat muziekzenders en regionale zenders. Vanaf rtl 4 gaat het mis , geen commerciële zender in de lucht? 


Klik tijdens zwart beeld eens op 1. Alleen net 1, 2 en 3 doen het (weer)


Om 21.05 uur gaat mijn beeld uit en komt deze fout melding in beeld, KPN gebeld, heb 21 minuten in de wacht gestaan, het is nu 21.28 uur en heb de melding nog, tv ontvanger uit gezet maar blijft in beeld, heb alleen Nederland 1,2 en 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kijk net op twitter en blijken er meer te zijn die er last van hebben.

Blijkt bekend te zijn bij de KPN


Dat klopt @Bjbb , er is een storing gaande. Zie

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/storing-interactieve-televisie-595354

 


Er is een storing.


Hier ook na ned 3 alleen zwart beeld.

Regio 5707


Kijk net op twitter en blijken er meer te zijn die er last van hebben.

Blijkt bekend te zijn bij de KPN

humor dit, hoop ik. reageren op een topic waarin kpn aangeeft een storing te hebben


Er is een storing. Bellen of resetten is zinloos.

Inderdaad! Het heeft geen enkele nut om te bellen, aangezien KPN op de hoogte is van de storing. 


TV kijken is ook zo jaren 80. Wie kijkt er nu nog serieus veel TV dan terwijl er zoveel leuks op Internet te zien is wat je helemaal zelf kan bepalen waar je naar kijkt. En het heeft ook  geen zin om als je nu een TV storing hebt te rommelen met je verbinding of tuner of naar de helpdesk te bellen. 


dit staat nu op de website bij de storingen van kpn.com 

 


De zoveelste keer is er weer wat met kpn.

Prijzen wel omhoog en dan nog elke keer problemen…

Ben er onderhand wel klaar mee met kpn.


Hier in Almere ook alleen maar beeld van NPO 1,2 3 overige zenders zijn zwart.


Bedankt alvast voor de melding/update @Alex_P .