Skip to main content

Storing met terugkijken en opnames

Op dit moment is er een storing met de optie Terugkijken (van opnames en programma's) via Interactieve televisie. Zowel op de tv-ontvangers als Online en in de App. We doen er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Eindtijd

23 november 2021, 21:30

 

Ik kan nog op de tv nog in de iPad app programma’s terugkijken. Tv geeft foutmelding (stb-zap-01-video niet gevonden)op alle zenders op de Ipad staat er kan geen informatie laden (500-10000)

 

ligt dit bij mij? Probleem ontstond gisteren tijden bekijken van een programma. 


Na de software update die gisterenavond rond 21:30 opeens werd gedaan, kan ik opnames niet bekijken. Krijg melding door een probleem in het netwerk zijn uw opnames niet geldaen. Probeer het later nog eens. Dat later werkt niet, krijg nogsteeds melding STB-REC-01 / 500-10000.

Opnieuw opstarten lost het niet op. Hoe lang moet ik wachten of wat kan ik anders nog doen om mijn opnames te kunnen zien?


We kunnen hier ineens niet meer bij onze opnames, zelfs niet in het hele menu. De melding is:

“Er is een probleem met de server in het netwerk".

De melding gaat verder: “De tv-ontvanger is teruggevallen naar beperkte modus” 

En tot slot: “AVS-500-10000-beperkte modus”


Hier hetzelfde probleem. Heb net ook een topic gestart.


Deze code STB-REC-01/ 500-10000 staat vermeld als ‘bestaat niet’ en toch krijg ik hem te zien wanneer ik probeer mijn opnames te laden, ra, ra, hoe kan dit? 
Is er iemand die me een helpende hand kan aanreiken? 
Ik heb de tv ontvanger al uit gehad....


Dit lijkt een landelijk probleem te zijn, hier ook problemen.


Ik denk dat er een storing is. Replay TV werkt ook niet meer.


Dit lijkt een landelijk probleem te zijn, hier ook problemen. U bent niet de eerste.


Je bent niet de enige, ook hier kunnen opnames sinds een paar minuten niet geladen worden en is terugkijken uit de gids onmogelijk.


Dit lijkt een landelijk probleem te zijn, hier ook problemen.


Ik denk dat er een storing is. Replay TV werkt ook niet meer.

Zit je dan nog bij Ziggo? :thinking:


Dit lijkt een landelijk probleem te zijn, hier ook problemen. U bent niet de enige.


Bij 'allestoringen.nl' inderdaad veel meldingen. Gedeelde smart …

Maar hoe lang gaat dit duren?

 


Dank je wel, afwachten dan maar...


:grin: Ik zit sinds half september weer bij KPN:grin:


Het werkt al weer. Niet lang dus


Niet meer lang, het probleem is ook bij ons opgelost.


Probleem is opgelost. We kunnen weer in het menu en bij onze opnames. 


Hallo allemaal! Bedankt voor jullie berichten op het Forum. Inderdaad, ineens een hele toestroom aan meldingen. We onderzoeken wat er aan de hand is. Fijn dat jullie weer gebruik kunnen maken van de dienst @Katana321, @Alfons, @Jeroen Ruiter. Werkte het vanzelf weer of hebben jullie actie ondernomen? Zo ja, welke actie? 


Niets veranderd @Lisa  het ging automatisch weer goed.


@Lisa ik moest de tv-ontvanger even op stand-by zetten en daarna weer aan. Toen werkte het weer. 


Sneller dan ooit te voren, de storing is voorbij:smile: . Nogmaals dank voor het melden hier. 

Fijne avond! :blush:


Opgelost dank