Skip to main content

[Opgelost] Terugkijken en Opnames na 9 uur op 26 september

  • 27 september 2024
  • 114 reacties
  • 1907 keer bekeken
[Opgelost] Terugkijken en Opnames na 9 uur op 26 september
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

114 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16132 reacties
  • 30 september 2024

Dat ligt wel relatief dicht bij Helmond, maar valt daar vermoedelijk niet onder. Wat gebeurt er precies als je een opname wilt terugkijken? Is dat nog hetzelfde als eerder of is het nu anders geworden?

Ik geef door dat het nog speelt bij jou.


  • Slimmerik
  • 50 reacties
  • 30 september 2024

Ik woon in Helmond en Atletico - Real madrid werkt hier nu op mijn tv!
Heb ook 5 seconde Osasuna - Barcelona gekeken op tv.kpn.com en die werkt ook gewoon!  
Kan ik nog een 3e programma checken waar jullie veel klachten over ontvingen? 


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7085 reacties
  • 30 september 2024

Goed om te lezen @Rick_85! Kun je één van de onderstaande programma's eens checken?
 

NicolevandenBroek62 schreef:

Geen enkel programma op SBS kan ik terugkijken! En ja dan zie ik ook die rode balk. Van gisteren doet niet één Nieuw programma het. De Verraders doet het niet, shownieuws niet, hart in NL doet het niet, nieuw op RTL doet het niet, kan alles wel checken, maar overal zie ik die balk.

En de opnames doen het ook niet. Zelfde vraag: kan ik die nog wel zien? Of is dat verloren zaak?

 


  • Slimmerik
  • 50 reacties
  • 30 september 2024

Hart voor NL  late editie (zo avond) werkt. 
De verraders halloween editie (was trouwens zaterdag op rtl) werkt.
shownieuws: werkt!
RTL nieuws van zondag avond: werkt. 

Zelf gemaakte opnames kan ik niet checken, want die optie heb ik niet. 
Heb alles gecheckt via firefox en voor de zekerheid Shownieuws ook gecheckt via chrome en ook daar werkte het goed. 


Forum|alt.badge.img+1

Mijn opnames doen het nog steeds niet. En ook het nieuws doet het nog niet. Rest kan ik aanzetten maar dan reset ie automatisch.


  • Slimmerik
  • 50 reacties
  • 30 september 2024

Ja dat is erg frustrerend, ik hoop dat kpn het op kan lossen. 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7558 reacties
  • 30 september 2024

Hoi @NicolevandenBroek62, ik krijg de indruk dat de problemen die jij ervaart los staan van deze storing. Daarom zou ik je willen adviseren om hierover te bellen met onze helpdesk zodat er een ticket kan worden aangemaakt voor onze Technische Dienst. Onze helpdesk kun je bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 


  • Helper
  • 30 reacties
  • 30 september 2024

Zijn de problemen met 3sat al opgelost? Kan ook niet gerelateerd zijn aan de storing maar ben nooit, zoals beloofd terug gebeld. Hoor niets hierover. Is onderdeel van Duitsepakket waar ik voor betaal.

Rosemarie


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Auteur
  • Moderator
  • 16386 reacties
  • 1 oktober 2024

Hoi @Rose64. Heb je alleen problemen met het opnemen van programma's op 3Sat? Neem dan het beste contact op met onze klantenservice via 0800 0402. Mijn collega's zullen eerst een aantal stappen met je doorlopen en, als het probleem daarmee niet wordt opgelost, maken ze een ticket aan voor de technische dienst. Zij zullen het verder voor je onderzoeken.


  • Helper
  • 30 reacties
  • 1 oktober 2024
Vikash van KPN schreef:

Hoi @Rose64. Heb je alleen problemen met het opnemen van programma's op 3Sat? Neem dan het beste contact op met onze klantenservice via 0800 0402. Mijn collega's zullen eerst een aantal stappen met je doorlopen en, als het probleem daarmee niet wordt opgelost, maken ze een ticket aan voor de technische dienst. Zij zullen het verder voor je onderzoeken.

Dat heeft diegene die ik vrijdag aan de telefoon had al gedaan en hij zou mij terugbellen op zaterdag 28 september om 18.30 uur. Dit is nooit gebeurd!!!


  • Slimmerik
  • 50 reacties
  • 3 oktober 2024

Bedankt alle betrokken medewerkers voor het oplossen van dit probleem!


  • 0 reacties
  • 3 oktober 2024
Rick_85 schreef:

Bedankt alle betrokken medewerkers voor het oplossen van dit probleem!

Wat is er opgelost dan?


  • Slimmerik
  • 50 reacties
  • 3 oktober 2024

Ik kon geen dingen terug kijken en programma’s vanaf het begin kijken. Dat is opgelost!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23353 reacties
  • 3 oktober 2024
Rick_85 schreef:

Ik kon geen dingen terug kijken en programma’s vanaf het begin kijken. Dat is opgelost!

Fijn om te lezen, en bedankt voor je feedback hier! 

Leatherlover schreef:
Rick_85 schreef:

Bedankt alle betrokken medewerkers voor het oplossen van dit probleem!

Wat is er opgelost dan?

Ik verwacht dit: “Terugkijken en Opnames na 9 uur op 26 september”.

Werkt het bij jou nog niet? Maak dan een eigen topic aan, dan gaan we kijken wat er aan de hand is. We helpen je daar graag verder!