Skip to main content

[Storing] Terugkijken en Opnames na 9 uur op 26 september

Ā 

Er is op dit moment een probleem met het terugkijken van opnames die na 09:00 uur op 26 september zijn gemaakt met de KPN TV+ Box en via de KPN TV+ app. Ook de functionaliteit Terugkijken via de TV-gids ondervindt problemen.

Wij werken hard aan een oplossing en onderzoeken de oorzaak van deze storing. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zullen wij dit bericht bijwerken.

Onze excuses voor het ongemak!

Update 3-10-2024Ā  - 16:24

Storing opgelost, alles hoort nu goed te werken.Ā 

Update: 30-09-3024 - 09:00

De zenders zijn gisteravond volledig hersteld. Het terugkijken en opnames moet weer werken.

Er is nog wel een verstoring in Helmond, als je daar woont kan je er nog last van hebben.

Update 29-09-2024Ā  - 13:24

De meest bekeken zenders zijn hersteld en zijn weer beschikbaar. We zijn momenteel bezig met het herstellen zodat alles weer beschikbaar is.Ā 

UpdateĀ 29-09-2024 - 10:45
We ontvangen opnieuw meldingen dat er problemen zijn bij het bekijken van opnames. Deze meldingen zijn doorgegevenĀ voor verder onderzoek.

Update 27-09-2024 - 13:15 uur

We hebben deze storing in onderzoek.

Ā 

Dat ligt wel relatief dicht bij Helmond, maar valt daar vermoedelijk niet onder. Wat gebeurt er precies als je een opname wilt terugkijken? Is dat nog hetzelfde als eerder of is het nu anders geworden?

Ik geef door dat het nog speelt bij jou.

Ik woon in Helmond en Atletico - Real madrid werkt hier nu op mijn tv!
Heb ook 5 seconde Osasuna - Barcelona gekeken op tv.kpn.com en die werkt ook gewoon!Ā Ā 
Kan ik nog een 3e programma checken waar jullie veel klachten over ontvingen?Ā 

Goed om te lezen @Rick_85! Kun je Ć©Ć©n van de onderstaande programma's eens checken?
Ā 

Geen enkel programma op SBS kan ik terugkijken! En ja dan zie ik ook die rode balk. Van gisteren doet niet Ć©Ć©n Nieuw programma het. De Verraders doet het niet, shownieuws niet, hart in NL doet het niet, nieuw op RTL doet het niet, kan alles wel checken, maar overal zie ik die balk.

En de opnames doen het ook niet. Zelfde vraag: kan ik die nog wel zien? Of is dat verloren zaak?

Ā 

Hart voor NLĀ  late editie (zo avond) werkt.Ā 
De verraders halloween editie (was trouwens zaterdag op rtl)Ā werkt.
shownieuws: werkt!
RTL nieuws van zondag avond: werkt.Ā 

Zelf gemaakte opnames kan ik niet checken, want die optie heb ik niet.Ā 
Heb alles gecheckt via firefox en voor de zekerheid Shownieuws ook gecheckt via chrome en ook daar werkte het goed.Ā 

Mijn opnames doen het nog steeds niet. En ook het nieuws doet het nog niet. Rest kan ik aanzetten maar dan reset ie automatisch.

Ja dat is erg frustrerend, ik hoop dat kpn het op kan lossen.Ā 

Hoi @NicolevandenBroek62, ik krijg de indruk dat de problemen die jij ervaart los staan van deze storing. Daarom zou ik je willen adviseren om hierover te bellen met onze helpdesk zodat er een ticket kan worden aangemaakt voor onze Technische Dienst. Onze helpdesk kun je bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken).Ā 

Zijn de problemen met 3sat al opgelost? Kan ook niet gerelateerd zijn aan de storing maar ben nooit, zoals beloofd terug gebeld. Hoor niets hierover. Is onderdeel van Duitsepakket waar ik voor betaal.

Rosemarie

Hoi @Rose64. Heb je alleen problemen met het opnemen van programma's op 3Sat? Neem dan het beste contact op met onze klantenservice via 0800 0402. Mijn collega's zullen eerst een aantal stappen met je doorlopen en, als het probleem daarmee niet wordt opgelost, maken ze een ticket aan voor de technische dienst. Zij zullen het verder voor je onderzoeken.

HoiĀ @Rose64. Heb je alleen problemen met het opnemen van programma's op 3Sat? Neem dan het beste contact op met onze klantenservice via 0800 0402. Mijn collega's zullen eerst een aantal stappen met je doorlopen en, als het probleem daarmee niet wordt opgelost, maken ze een ticket aan voor de technische dienst. Zij zullen het verder voor je onderzoeken.

Dat heeft diegene die ik vrijdag aan de telefoon had al gedaan en hij zou mij terugbellen op zaterdag 28 september om 18.30 uur. Dit is nooit gebeurd!!!

Bedankt alle betrokken medewerkers voor het oplossen van dit probleem!

Wat is er opgelost dan?

Ik kon geen dingen terug kijken en programmaā€™s vanaf het begin kijken. Dat is opgelost!

Ik kon geen dingen terug kijken en programmaā€™s vanaf het begin kijken. Dat is opgelost!

Fijn om te lezen, en bedankt voor je feedback hier!Ā 

Wat is er opgelost dan?

Ik verwacht dit: ā€œTerugkijken en Opnames na 9 uur op 26 septemberā€.

Werkt het bij jou nog niet? Maak dan een eigen topic aan, dan gaan we kijken wat er aan de hand is. We helpen je daar graag verder!Ā