Skip to main content

[Storing] Verstoring KPN TV

 

Er is op dit moment een storing gaande met interactieve tv en TV+. De TV+ app en website van KPN TV zijn hierdoor ook verstoord. 

Er wordt aan een oplossing gewerkt. 

 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.
 

Update 1, 15-10-2024 19:39 uur

De oorzaak van de storing is gevonden en daarmee ook de oplossing. De storing zou hiermee verholpen moeten zijn

Update 2, 16-10-2024 08:00 uur

De storing is opgelost.

De tv-ontvanger zou in principe zonder herstart weer moeten werken @Ebben. 

Bij mij staat nog steeds beperkte modus.  Kan wel weer bijvoorbeeld naar sbs6 kijken,  maar zie geen tv gids of opgeslagen programma's?


In dat geval zou ik wel even de tv-ontvanger herstarten @Ebben 


Hebben ons om laten praten over te stappen naar KPN. Ziggo had af en toe storing. Wat we nu echter al aan storingen en uitval bij KPN hebben  meegemaakt is vele malen erger. 
wat een spijt hebben we van de overstap. 


Hebben ons om laten praten over te stappen naar KPN. Ziggo had af en toe storing. Wat we nu echter al aan storingen en uitval bij KPN hebben  meegemaakt is vele malen erger. 
wat een spijt hebben we van de overstap. 

Ik geloof er helemaal niks van. Ik heb in 32 jaar één storing meegemaakt. Ook zakelijk nooit een storing gehad.


Hebben ons om laten praten over te stappen naar KPN. Ziggo had af en toe storing. Wat we nu echter al aan storingen en uitval bij KPN hebben  meegemaakt is vele malen erger. 
wat een spijt hebben we van de overstap. 

Ik geloof er helemaal niks van. Ik heb in 32 jaar één storing meegemaakt. Ook zakelijk nooit een storing gehad.

Nou wat Rbrr schrijft kan ik toch beamen... wij zijn sinds augustus pas lid en al verschillende keren eruit gelegen bij kpn. 


Als je nu ook geen wifi meer hebt @Ew53, dan lijkt het er sterk op dat er iets anders aan de hand is. De storing in ons tv netwerk heeft geen invloed op het wifi netwerk van klanten. Je kunt hiervoor dan beter een eigen topic aanmaken of contact opnemen met de klantenservice. 

Lekker makkelijk...het begint met een tv storing die wordt "opgelost"  .. en daarna geen internet en dan moet er maar een nieuw topic worden gemaakt. 

Jullie veroorzaken dit , zorg maar gewoon dat het opgelost wordt en niet meer gebeurt! Dit kan gewoon echt niet!

 


Het zou wel prettig zijn als je pro-actief geïnformeerd zou worden als er een storing is. Nu heb je eerst verwarring omdat het niet werkt, ga je paar zaken eens rebooten, werkt het nog niet. Dan check ik even de app op de Chromecast en dan begint me het gevoel te bekruipen dat er meer aan de hand is dan dat mijn ontvanger even moeilijk doet.

Vervolgen via google maar zoeken of er een storing is, dan kom je op een website uit waar je gegevens op kunt invullen en de uitslag is dat er een storing is. Ik kan op de hoogte gehouden worden via SMS (of mail) en heb dat ingevuld maar zit nog steeds op een berichtje te wachten (ik hou even in het midden of dit echt aan KPN ligt, wellicht zelf verkeerd gedaan).

Aangezien ik ook met enige regelmaat een SMS ontvang dat er een nacht werkzaamheden zijn, waarom dan niet ook een bericht versturen als er een storing is?

Ik ben handig genoeg om dergelijke stappen te ondernemen als er een storing is, de wederhelft briest alleen maar dat het niet werkt en heeft geen idee wat ze zou moeten doen en mijn bejaarde ouders bellen in paniek met mij omdat er rare meldingen op het scherm verschijnen en TV kijken niet meer werkt. Die mensen gaan echt niet op google zoeken of er een storing is, en dan krijg je ook nog een website waar je best wat moet invullen terwijl bij jullie allang duidelijk is dat er een storing is. Die communicatie kan echt beter.


Hoi @Jeroen van KPN

Ik had op de website https://www.kpn.com/service/storingen gekeken en me ook aangemeld om via sms op de hoogte gehouden te worden. Daar valt nog wat te verbeteren. 

De storing duurde daar veel langer en de periode werd zelfs nog verlengd nadat het hier in het topic werd afgemeld als "opgelost".


🚨 We beseffen niet genoeg dat de analogische tijden ons een betere en veiligere leven gaven, niet alleen voor ons als consument maar vooral als maatschapy :) 


Dan voor de signalen over de berichtgeving over de storing! Deze nemen we mee ter verbetering.

Deze storing is opgelost, daarom sluiten we dit topic. Ervaar je nog problemen, herstart dan eerst je TV-ontvanger. Kom je er daarna niet uit, maak dan een eigen topic aan of neem contact op met onze klantenservice voor hulp hierbij.