Nog steeds storing op kanaal 89
fabrieksreset alles gedaan!! weet het ook miet meer iemand nog een gouden tip
Hoi @Sprangolini
Dan beter even bellen 0800 0402
Of zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt, scroll de pagina van de link even naar beneden
dank huistijger ik ga maar bellen want weet het echt niet meer.
Tv zender Ons geeft zwart beeld. Echter via terugkijken krijg je wel beeld. Hoe kan dat?
ONS storing bij ons nog steeds een probleem. Eerst zwart beeld en dan gaat de tv zelfs uit. Heel soms lukt het wel, maar 9 va n de 10 keer niet. KPN graag hier naar kijken, je hebt het lek nog niet boven water.
Ik heb dit bericht van jou samengevoegd met het storingstopic @ENVL. De storing met de zender is opgelost. Dus ik vermoed dat dit een probleem bij jou specifiek is. Want een storing met een zender kan er ook niet voor zorgen dat de tv ontvanger in z'n geheel stopt. Ik raad je aan om je tv ontvanger eens te resetten. Als het probleem daarna nog steeds bestaat, dan wil ik je vragen om opnieuw een eigen topic aan te maken. Geef daarin dan zo uitgebreid mogelijk aan wat je precies ervaart, welke apparaten je hebt, en hoe dingen met elkaar verbonden zijn. Als je liever een op een met iemand spreekt, dan kun je contact opnemen met een van mijn collega's via telefoon (Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je op een moment dat jou uitkomt) of social media (Facebook / X).
Is er nog steeds storing op kanaal 89 want blijft zwart!!!
dank huistijger ik ga maar bellen want weet het echt niet meer.
@Sprangolini, ik heb jou ook even samengevoegd met dit topic. De storing is opgelost, dus ik vermoed dat hier misschien wat anders aan de hand is. Goed dat je resetten al hebt geprobeerd. Als dat ook niet werkt, dan is contact opnemen een goed alternatief. Huistijger gaf je het nummer al. Je kunt ook zelf een terugbelafspraak maken. Dan bellen we je op een moment dat jou uitkomt, of ons benaderen via social media (Facebook / X).
Ik merkte gistermiddag dat ONS, kanaal 89 op zwart beeld staat. Ik heb de tv ontvanger diverse malen herstart en ook de stroom er afgehaald.
En heb ook via menu en systeem de software helemaal opnieuw geinstalleerd. Maar niets hielp, er is nog steeds zwart beeld bij ONS.
Hi
Heb net met kpn gesproken en het blijkt dat nog niet alles is opgelost! gewoon maar afwachten pfff
Dank! We gaan het navragen, en zullen dit topic updaten zodra we meer weten.
We zien inderdaad dat het met ONS nog niet helemaal lekker gaat. Er wordt op dit moment aan gewerkt om dat te verhelpen. Zou met een kwartier à half uurtje weer hersteld moeten zijn.
Edit, 10:59
Opgelost, ONS doet het weer :)
@PeterG 1 klein vraagje nog aan jou. Jij geeft aan dat ONS nu in HD is bij KPN op je website. Zie jij dat op de oudere ontvanger? En zoja, ook bij TV Oranje?
Op de TV+ box kunnen we dat helaas niet meer zien.
Op de TV+ viel na het herstel van de storing al op dat het beeld mooier was. Dat gaf jij al aan.
Op de Arris wordt nu ook HD aangegeven als je de info oproept.
Op de TV+ viel na het herstel van de storing al op dat het beeld mooier was. Dat gaf jij al aan.
Op de Arris wordt nu ook HD aangegeven als je de info oproept.
Klopt helemaal. Fijn om te horen dat KPN een goede stap heeft gemaakt naar verbeteringen in de laatste 2 SD kanalen die naar HD konden.
Ik was even benieuwd naar de info die de Arris aangaf. Geeft TV Oranje ook HD aan bij de info?
TV Oranje geeft SD aan @Sebas14 .
TV Oranje geeft SD aan @Sebas14 .
Die moet dus nog naar HD. Dank je wel