Skip to main content

Storing: Aanvragen van zenderpakketten is vertraagd
 

Op dit moment is er een vertraging in het activeren van zenderpakketten. De meeste klachten komen binnen over Ziggo Sport, maar ook het bestellen van andere zenderpakketten, zoals Pluspakket lopen niet goed door. 

 

Geen workaround 
De activatie van het zenderpakket is vertraagd. Opnieuw bestellen is niet nodig. Er wordt hard gewerkt om het zenderpakket z.s.m. actief te krijgen.

 

Verwachte oplostijd: 

Edit: Melding dat storing technisch opgelost is.

Om 19:00 uur op12 maart heb ik Ziggo Sport totaal aangezet.

Ik heb een email gekregen waarin staat dat ik 15 min. later kan kijken.

Het is nu 22:00 uur en nog steeds geen Ziggo Sport totaal!

De decoder al uit en aangezet maar geen Ziggo!

admin: samengevoegd lopend topic

 


Vanmiddag ziggosport geactiveerd, zo dacht ik. Zelfs een bevestigingsmail gekregen. Dit zou binnen een uur geregeld zijn. Vanavond om 20 uur maar eens de helpdesk gebeld. Advies: storing is om 22 uur verholpen dan zou het moeten werken. Toevallig dat dan ook net de helpdesk gesloten is. Inmiddels is het 23 uur en het werkt nog steeds niet.

Vorig jaar ook al gehad bij het activeren van een zenderpakket. 

KPN, doe geen beloften die je niet kunt waarmaken. 


Vanavond via het kastje ziggo sport toegevoegd. Netjes een mail ontvangen dat na 15 minuten het zou moeten doen en er zou nog een mail verstuurd worden. Niet ontvangen en zenders ook nog niet toegevoegd. Alles geprobeerd. Tv kastje gereset. Horizon uitgezet en weer opgestart. Dit heeft allemaal niet geholpen. Hoe nu verder??

admin: samengevoegd lopend topic


We hebben híer precies hetzelfde probleem. 

Ziggo Sport Totaal pakket aangevraagd rond 22.15 uur via een van de TV ontvangers en bevestigingsmail ontvangen dat het pakket over 15 minuten beschikbaar moet zijn. Status is echter dat het nu nog steeds in behandeling is en géén zenders beschikbaar zijn.

Dit werkte in de voorgaande jaren prima, nu blijkbaar niet meer.

Aub zsm oplossen KPN, dit is blijkbaar niet de eerste keer dat het fout gaat in de afgelopen maanden.

Ik neem aan dat we niet hoeven te betalen voor de dagen dat het pakket niet beschikbaar is?

admin: samengevoegd met lopend topic


Giteren heb ik Ziggo sport totaal pakket besteld. Alles is goed gegaan en heb een bevestigingsmail ontvangen. Echter blijft er "in behandeling, Dit kan 10 minuten duren" in beeld staan. Ik heb de ontvanger middels de schakelaar opnieuw ingeladen maar ook dat heeft niet geholpen. 10 minuten zijn inmiddels 13 uur. Hoor graag van u.

admin: samengevoegd met lopend topic


Ziggo sport pakket besteld , 14 uur geleden, al die tijd staat er wacht 10 minuten, kan nu niks meer wijzigen en ook nog steeds geen ziggo sport. Tel.kpn kom je ook niet verder mee, die willen me alleen maar een mobiel abonnement aansmeren, chat werkt niet, hoe los ik dit op 

Alles al gereset, en wel de eerste mail met bevestiging ontvangen

admin: samengevoegd met lopend topic


Goededag,

Ik probeer al sinds gister zenderpakket aan te zetten, vervolgens krijg ik te zien dat dit ongeveer 10 minuten kan duren. Maar die zijn wel ruim verstreken.

Als ik het via de app probeer lukt het ook niet.

Als ik bel krijg ik een robot die me verteld hoe ik het moet doen maar dat snap ik zelf ook nog wel. Het werkt gewoon niet. 

 

Hoe kan dit opgelost worden?

admin: samengevoegd lopend topic


Gisteravond hebben wij het Ziggo Sport totaalpakket aangezet via de app. Na een tijd te hebben gewacht, ontvanger uit en aan e.d. werkte het niet. Vanmorgen nog steeds geen zenders actief. We hebben wel een mail gehad dat het pakket besteld is. Als we nu een wijziging willen doen lukt dat niet, omdat deze wijziging nog niet verwerkt is.

Kunnen jullie hiernaar kijken aub.

admin: samengevoegd met lopend topic


Hallo @Sun21 ,

Er zijn momenteel problemen met het activeren van Ziggo Sports. 

Je kunt dit nu het snelste regelen via de chat of de telefoon. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.

admin: samengevoegd lopend topic


Dankje Noordzee!

Heb iemand gesproken die me vertelde dat mijn bestelling is vast blijven hangen.

Er is nu een ticket aangemaakt en ik zal geïnformeerd worden zodra dit is opgelost. Ik weet alleen niet hoelang dit kan duren.

Hopelijk duurt dit niet lang.

admin: samengevoegd lopend topic


Hi ik ben al sinds gisteravond aan het proberen om een Ziggo Sportpakket te activeren. In het overzicht staat dan “ wordt over 10 minuten geactiveerd” en het pakket staat op in behandeling. Vervolgens verdwijnt die melding en staat er niets meer op “ in behandeling”. Wat een vreselijk proces om een abonnementje te activeren. Graag hulp !

admin: samengevoegd lopend topic


Ja bij mij ook, is een storing,

Ook gebeld

Jammer mis zo wel het begin vd formule 1:cry:

admin: samengevoegd lopend topic


Inmiddels werkt het Ziggo Sport Totaal pakket bij mij. Hulde!


Ja bij mij ook, is een storing,

Ook gebeld

Jammer mis zo wel het begin vd formule 1:cry:

Euh, dat begint pas het weekend 26 - 28 maart, @p.jansen 

Kalender: https://www.formule1.nl/wk-kalender/


Ik kan mijn zender ook niet wijzigen toevoegen wel maar niet afmelden.

admin: samengevoegd lopend topic


Hallo iedereen. 

Ik heb melding gekregen dat de storing vanmiddag is opgelost! Goed nieuws dus! 

Mochten er toch nog problemen zijn lees ik het graag. Voor de rest veel kijkplezier! :smiley: