Skip to main content

Vanochtend wilde ik een NBA wedstrijd kijken, waar ik extra voor betaal,, en in plaats van daarvan kreeg ik deze foutcode STB-zap-03 / -40462 voorgeschoteld.

'Probeer het later nog eens'.

Een paar uur later alles uitgezet, volle minuut gewacht, aanzetten, en nog steeds deze code.

Ik weet dat 'later' een rekbaar begrip is.…

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ook ik het zelfde probleem.

Moet toch niet kunnen zo’n fout in het systeem.

Verwacht van KPN dat zij dit zeer snel kunnen oplossen.

Of is het weer COVID ????


Ik heb zelf het idee dat het aan de NBA uitzendingen van Ziggo ligt. Ik krijg deze melding als ik een opgenomen wedstrijd wel kijken. Ook via de tv-gids terugkijken lukt niet.

De NBA gaat namelijk vervallen bij Ziggo maar ik weet niet wanneer.

De rest gaat meestal goed, behalve als er ook maar iets in het menu is aangepast. Dan moet ik de ontvanger iedere keer van de stroom afhalen en opnieuw opstarten.


Hoi @Jahb. Wat vervelend dat het niet is gelukt om de wedstrijd terug te kijken. Over welke wedstrijd gaat het, op welke zender/tijd werd het uitgezonden? 


Ja Vikash,

De wedstrijd weet ik niet meer, de uitzending was van Ziggo 3 dagen geleden, ik geloof om 4 uur 's nachts.

Daarvoor was een bepaling van een wedstrijd en daarvoor ook iets van NBA. Beideook niet terug te kijken.

Maar ik heb later weer een wedstrijd opgenomen, die kon ik wel later bekijken.

Ik denk achteraf dat die 3 programma's dus helemaal niet zijn uitgezonden. Alleen klopt dan de foutmelding niet.


Dat is inderdaad wel vreemd.Krijg je ook een foutmelding wanneer je deze opgenomen programma in onze iTV App wil gaan bekijken?


Nee, ik kreeg Video niet aanwezig (of iets in die strekking)

Geen foutmelding dus


Vreemd. Wanneer ik weet om welke wedstrijd en op welke zender/tijdstip het gaat kan ik dit nog even intern navragen, maar ik verwacht dat het niet mogelijk is om deze wedstrijd via Ziggo alsnog terug te kijken. :disappointed_relieved:


Ik heb 'm opgezocht, het is LA Clippers- Phoenix Suns van afgelopen vrijdag 25 juni om 3:00 uur.

Is nu nog niet terug te kijken.


Bedankt voor het doorgeven. Ik heb het zojuist intern doorgezet. Zodra ik meer weet kom ik er op terug. :blush:


Geen dank