Skip to main content
Goedemiddag,

Heb al eerder de vraag gesteld : zit nu in Hoenderloo en als ik op itv een opgenomen programma wil bekijken lukt dit niet.

Er staat door het " play " pijltje een streep en de mededeling dat dit programma alleen afgespeeld kan worden op de thuisontvanger.

Zo heb ik er niet erg veel aan, kan dit opgelost worden ?

Hans.
Nee waarschijnlijk niet, KPN heeft mogelijk de rechten niet om die zender live via de app te tonen, waarschijnlijk dat je daarom de opnames van die zender ook niet kan zien via de app.

Kan je aangeven welk programma en van welk kanaal?
het gaat m SBS 9, ARD, BBC first, Canvas en Een.
Ook kan het zijn dat de zender wel live via de app gekeken kan worden maar dat KPN geen rechten heeft om opnames voor die zender via die app te laten terugkijken.

Zo mogen de zenders Canvas en SBS9 bijvoorbeeld wel live bekeken worden, maar kunnen opnames niet teruggekeken worden.





Vaak zie je dan ook bij die zenders dat "terugkijken vanuit de gids" niet mogelijk is.




het gaat m SBS 9, ARD, BBC first, Canvas en Een.

ARD en Canvas kan en mag je enkel thuis kijken via de app(zover ik weet) net als BBC 1 en 2.

Hier is wat dat betreft sprake van verschillende doorgifte rechten die het bekijken van opnames zal bemoeilijken.
ARD en Canvas kan en mag je enkel thuis kijken via de app(zover ik weet) net als BBC 1 en 2.

ARD en de andere Duitse zenders mag je zelfs thuis niet via de app kijken, die zijn alleen via de TV ontvanger te bekijken.




Ok, bedankt voor de reacties, het is me duidelijk.

Hans
Hoi @Mike44, Welkom op het forum. Ik zie dat Galdor68 en wjb al een antwoord hebben gegeven op jouw vraag. Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer