Skip to main content

Dat was een rare ervaring.

Discovery opnemen en RTL5 Kopen zonder kijken krijgen. 

Omdat mijn zoon het probeerde op z'n mobiel waar de opname wel de juiste was, besloot ik de ontvanger te resetten en dat hielp.

Ik vraag me wel af hoe dat technisch in z'n werk gaat.

 

Goedemorgen @SiR-ROUND,

Ik denk dat er wel te stellen valt dat de technische werking in deze te wensen over heeft gelaten… 🙄

Dat gezegd hebbende… Ik ben wel geïntrigeerd wat er nu daadwerkelijk gebeurde. Zou je wat meer details kunnen geven? (via pb) En zou een moderator je accountgegevens door mogen geven? (niet in pb dus 😉)

Ik ga er vanuit dat het een eenmalig dingetje is geweest overigens. Mocht het vaker gebeuren, dan lees ik dat graag.


Zeker een glitch. De eerste keer dat ik het meemaak.

Ja een mod mag m'n account gegevens wel doorgeven.


Super.

Heb je ook wat meer info? Datum van plannen opname, datum uitzending, Datum en tijd van het kijken, enz. Alvast bedankt.


Alsof de politie in een film vraagt waar was je 11 jaar gelden op die dag… 😁 

 

Ik heb wel een clue gevonden.

De opname was van 30 november Discovery om 20:30 en tada, op dezelfde tijd “Kopen zonder kijken" op RTL5. En even de check gedaan, inderdaad de aflevering die werd weergegeven.

We hebben gekeken op woensdag 2 november.

Ik weet alleen de inplandatum van de opname niet meer zeker. 🤷‍♂️


Enige wat nog ontbreekt is de lamp die ik in je gezicht schijn… 😎

Maar het helpt me straks wat sneller zoeken in de enorme bak met data. 


Hey @SiR-ROUND, ik heb in je profiel gekeken, en ik vind op het adres geen KPN abonnement. Als ik kijk naar 06-nummer en je e-mailadres, dan vind ik een ander adres. Is dat ook waar het thuisabonnement op zit? Zo ja, wil je het adres in je profiel aanpassen? Reageer even als je dat gedaan hebt. Dan kan ik het doorgeven aan @TijtheMan.


Ahhhh ja. Stond allemaal op het oude adres toen het nog allemaal xs4all was. Ik heb het aangepast. 👍🏻 Thx.


Top, nu klopt het allemaal 🙂 Heb het doorgegeven aan @TijtheMan 👍🏻

 

Latere toevoeging: Hier is naar gekeken wat er aan de hand was, en de conclusie is ‘glitch in het systeem’ waarbij twee streams omgewisseld zijn. Waardoor een andere klant die 'Kopen zonder Kijken' wilde starten in plaats daarvan Discovery voorgeschoteld kreeg. 


Hartelijk dank voor de follow up!
 

Blijkbaar zitten we toch in The Matrix.