Skip to main content

Waarom zijn opgenomen programma's alleen via de tv tuner te bekijken? en niet direct op een laptop, pc of mobiele telefoon??

Op je eigen netwerk kan je de meeste opnames wel zien.

Maar niet alles, heeft met rechten en zo te maken. 


Djw Joop, is idd. zo wat je meldt: “ Maar niet alles, heeft met rechten en zo te maken “

Ik overweeg over te stappen naar een provider waar geen beperkingen zijn.

 


@DHEER 

Het meeste opnames (zenders) kan je toch kijken?

Of heb je HD glaskanalen (661 - 670) die je opneemt. Die kan je inderdaad alleen op de KPN tv decoder terugzien. Maar 1 - 10 kan je overal op zien.

BBC First en BBC kan je bijvoorbeeld ook alleen de opname op de KPN tv decoder zien. (mag niet anders van BBC).

 

Rechten gelden natuurlijk voor alle providers.

De zender bepaalt wat wel en wat niet mag. 


BBC 1& 2-opnames  kan je wel op andere platforms terugkijken, @joop2011, via app op de Chromecast bijvoorbeeld, maar ook op de telefoon.

Opnames van de Duitse tv weer alleen op de ontvanger, net als VRT en VRT Canvas.


Opnames van de Duitse zenders, Vlaamse zenders, RTL Z en BBC First zijn bij mijn weten alleen via de tv ontvanger beschikbaar.


BBC 1& 2-opnames  kan je wel op andere platforms terugkijken, @joop2011, via app op de Chromecast bijvoorbeeld, maar ook op de telefoon.

Opnames van de Duitse tv weer alleen op de ontvanger, net als VRT en VRT Canvas.

 

Klopt, alleen op je eigen netwerk.

Ik ben het met @PeterG eens.😉

Uit ervaring weet ik dat je ze op vakantie niet kunt openen.😉😊


BBC 1& 2-opnames  kan je wel op andere platforms terugkijken, @joop2011, via app op de Chromecast bijvoorbeeld, maar ook op de telefoon.

Opnames van de Duitse tv weer alleen op de ontvanger, net als VRT en VRT Canvas.

 

Klopt, alleen op je eigen netwerk.

Ik ben het met @PeterG eens.😉

Uit ervaring weet ik dat je ze op vakantie niet kunt openen.😉😊

 

Correctie, ik bedoelde:

Uit ervaring weet ik dat je o.a. BBC en BBC first niet kan zien.