Skip to main content
Beantwoord

Opgenomen programma niet zichtbaar in overzicht

• September 23, 2025
  • 10 reacties
  • 49 keer bekeken

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Gistermiddag Bargainhunt van de BBC opgenomen, maar ik kon de opname niet terugvinden. Als ik terugga naar het TV-menu dan staat hij wel rood aangemerkt als opgenomen. als ik die aanklik krijg ik de vraag of ik de opname wil zien, Ja dus en dan komt hij tevoorschijn, maar nadien die opname kunnen verwijderen was ook niet mogelijk want hij stond nergens in. 
Oh wacht dat was gisteravond dat ik nog gekeken heb, ik zal nu even snel kijken, momentje….
Nee nog steeds niet in het overzicht.
Op zich is dat niet erg, maar als ik het programma b.v. volgende week wil zien dan kan ik het niet meer zien omdat de week terugkijken over is.
Het is geen halszaak hoor, maar 't zou toch mooi zijn als dit niet niet meer voorkwam.

Opnieuw opstarten met de KPN-toets geeft geen soelaas.

Beste antwoord door huistijger

Goed om te horen. Ik meen dat Bargainhunt een dagelijks programma is, toch? Zijn ook de opnames van de afgelopen dagen netjes verschenen? Want dan is het waarschijnlijk een glitch met die specifieke aflevering van de 22e. 

Ja ​@Erik van KPN ze komen nu wel weer in het overzicht, maar het is wel eens vaker gebeurd dat ik een kwijt was, maar goed  we nemen aan dat het nu weer ok is

Bedankt voor je moeite Erik.

10 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • September 23, 2025

Zie je de opname wel in de app, ​@huistijger?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Superuser
  • September 23, 2025

Oh die gebruik ik nooit ​@Erik van KPN 
Zal ff kijken….. Niet op de iPhone app en niet op de IPad app
Nu ff op de TVapp kijken
Nee ook niet, die van 22 september is weg , maar staat nog steeds in de gids rood aangegeven. 
Zal mij benieuwen hoe het met de opname van vanmiddag gaat.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 23, 2025

Op zich is dat niet erg, maar als ik het programma b.v. volgende week wil zien dan kan ik het niet meer zien omdat de week terugkijken over is.

Er is geen week terugkijken op de BBC ​@huistijger .

En een opname zou een jaar terug te kijken zijn.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • September 23, 2025

Ik heb je bericht even afgesplitst, ​@huistijger, want ik denk dat dit een individueel ding is met deze opname, en niet precies gerelateerd aan de update.

Het feit dat je de opname ook niet ziet in de apps is wel gek. Dat wijst erop dat er onder water toch iets niet helemaal goed loopt. Had je deze aflevering los opgenomen, of de hele serie?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Superuser
  • September 23, 2025

Serie opname ​@Erik van KPN 
Ben benieuwd wat hij vanmiddag doet, 14:00 uur weet ik het

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Superuser
  • September 23, 2025

Ja vandaag staat hij er weer in, nog niet de opname van gisteren, maar die heb ik al gezien dus dat maakt verder niet uit.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • September 26, 2025

Goed om te horen. Ik meen dat Bargainhunt een dagelijks programma is, toch? Zijn ook de opnames van de afgelopen dagen netjes verschenen? Want dan is het waarschijnlijk een glitch met die specifieke aflevering van de 22e. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 26, 2025

Ja ​@Erik van KPN ze komen nu wel weer in het overzicht, maar het is wel eens vaker gebeurd dat ik een kwijt was, maar goed  we nemen aan dat het nu weer ok is

Bedankt voor je moeite Erik.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • September 26, 2025

Als het toch weer eens misgaat, hiermee of met een ander programma, laat het weten. Maar dan ga ik er ook vanuit dat het nu weer in orde is :)

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Superuser
  • September 26, 2025

Doe ik ​@Erik van KPN 
Nog bedankt voor de moeite.