Skip to main content

Helaas kan je opgenomen  programma' s niet bekijken. Niet de eerste keer. Streamen is leuk dat je overal kan bekijken maar de oude harde schijf opnemen in de tuner is toch wel fijner. 

Beste @Ferryvk,

Ik lees dat je problemen hebt met opnames, welke merk en type tv ontvanger heb je, en hoe is deze aangesloten met de modem? (Bekabeld of draadloos/DVS)


Op dit moment kampen we inderdaad met een storing @Ferryvk. De technische mensen zijn al druk bezig met het werken aan een oplossing. 


Beste @Ferryvk,

Ik lees dat je problemen hebt met opnames, welke merk en type tv ontvanger heb je, en hoe is deze aangesloten met de modem? (Bekabeld of draadloos/DVS)

Bekabeld, 2 keer opnieuw opgestart maar hielp niet. Gelukkig was het euvel wel snel opgelost


Op dit moment kampen we inderdaad met een storing @Ferryvk. De technische mensen zijn al druk bezig met het werken aan een oplossing. 

Gelukkig heeft het niet lang geduurd, alleen jammer dat er niet veel op tv was en mijn opgenomen programma's wilde kijken.


Helaas vandaag hetzelfde probleem, de wedstrijd van vannacht om 4.00 uur opgenomen om dat later te bekijken. Eerst geen beeld en geluid, later alleen geluid. Opgezocht, er blijkt een storing bij KPN, kon wel tot 11.45 uur duren. Daarna weer geprobeerd, weer niks. Weer opgezocht, kon wel tot 15.45 uur duren. Gewacht en wéér geprobeerd te kijken om 16.00 uur. Nog steeds hetzelfde wel geluid, geen beeld. Via mijn KPN werden mijn tv ontvangers gereset, echter nog steeds zonder resultaat. En nu inmiddels 16.30 uur, nog steeds niks en het ergste is, ik kom niet verder mbt het keuze menu, telkens weer de vraag welke tv-ontvangers er herstart of gereset moeten worden.

Toch maar eens kijken naar een andere provider.