Skip to main content

Dus als ik het goed begrijp kun je niets van je opgenomen programma’s in HD glas terugkijken op je app/internet? Ik zit ook alles af te zoeken waar mijn opgenomen programma’s gebleven zijn. Is er dan een andere manier om opgenomen programma’s op je laptop te kijken? Of eigenlijk wil ik de opgenomen programma’s downloaden.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt. 
 

Dus als ik het goed begrijp kun je niets van je opgenomen programma’s in HD glas terugkijken op je app/internet? 

Klopt, dat is iets waar ik al meer dan drie jaar voor strijd maar wat ondanks gedane beloftes in al die tijd nog altijd niet opgepakt is door KPN.

Het is echt te zot voor woorden dat anno 2022 de glasvezelabonnee nog altijd de opnames van de Nederlandse (commerciële) zenders niet via site en apps terug kan kijken en in kan plannen. :rage:


Heeft er iemand enig idee waarneer je de opgenomen programma's in hd glas kan kijken itv want dit is natuurlijk heel apart 


Ik hoop dat er snel een moderator van kpn zal reageren.


Hoi @bary, helaas heb ik daar nog niets nieuws over.


Je zou toch denken  ano 2022 dat dit toch op te lossen is zou graag op de camping mijn programma's terug willen kijken