Skip to main content

Wij zijn rond 20 april dit jaar aangesloten op KPN. Sindsdien hebben we wat programma's opgenomen, losse programma's en series (SBS6, NPO enz). Vanavond blijkt dat er ineens een aantal opnames zijn verdwenen!

Uit het forum haalde ik al de tips om de ontvanger te resetten (zonder resultaat), in de app gekeken (zelfde aantal opnames), en in de webversie (zelfde aantal opnames). In de webversie zie ik bovenin wel staan dat ik 21 opnames heb en 95% vrije ruimte. Maar qua echte opnames staan er maar 10!

Wat gaat hier mis??

Beste @Parelnootjes, welkom! Wat gek dat de opnames ineens verdwenen zijn! Om welke opnames gaat het? Het wil nog wel eens gebeuren dat opnames van bijvoorbeeld ‘opsporing gezocht’ op last van de politie verwijderd worden. En kan het misschien zo zijn dat het je deze zenders hebt verborgen? Dit doe je via de instellingen van het menu van de ontvanger. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Parelnootjes. Kunnen we nog iets voor je betekenen?


Ik ben er ondertussen achter dat het aantal opnames wat ik in de webversie staat, het aantal opgenomen programma's én de geplande opnames is. Dus qua aantal mis ik niets.

Ik heb het nog even aangekeken of alles wat ik opneem ook blijft staan maar tot nu toe gaat het goed. Bedankt voor de tips maar het waren geen verborgen zenders of criminele inhoud, of Lang leve de Liefde moet een verboden liefde bevat hebben 😂

Misschien hebben we zelf wat fout gedaan, het is natuurlijk een nieuwe kastje en afstandsbediening. Ik hou het wel in de gaten en als er programma's verdwijnen meld ik mij wel weer! 👍🏻


Helemaal goed! 😀