Skip to main content

Ik kan niet zien welke afleveringen ik bv van een serie al gekeken heb, dus met pen en papier aan de slag, pfff in welk jaar leven we, zooo knullig

Ā 

@Loes ToebakĀ Welkom op het forum.Ā 

Je bevindingen kloppen inderdaad, op dit moment is het niet te zien welke afleveringen je hebt bekeken.Ā 

Deze situatie heb ik doorgegeven aan de ontwikkelaars. Zodat zij deze mee kunnen nemen.Ā 


Als het over de TV+ Box gaat: daar kun je zien hoever de laatste kijker gekeken heeft. Als je dan niet met een heel gezin op verschillende tijden dezelfde opname bekijkt, dan vertelt de groene balk je dus wat je al gezien hebt.

Hieronder zijn S23 A14 en A13 bijna geheel bekeken, A12 maar een paar minuten, en A11 helemaal niet. Het gaat dan puur om de opnames; als je een aflevering live gekeken hebt, of via ā€œterugkijken vanaf het beginā€ dan zie je dat niet bij Opgenomen:

Ā 

KPN TV+ Box: voortgang kijken bij opgeslagen afleveringen in seizoensopname.

Ā 

Ik weet niet of dit per TV+ Box apart wordt bijgehouden, maar aangezien tv.kpn.com/opgeslagen hetzelfde laat zien, denk ik dat het op iedere TV+ Box hetzelfde zal zijn:

Ā 

tv.kpn.com: dezelfde voortgang voor dezelfde opnames.

Of dit op andere decoders ook zo werkt weet ik niet.


Ik sluit me aan bij wat @Arjan van BĀ schrijft. Ik snap dan ook de bovenstaande reactie van @Rutger_Ā niet zo goed.


Het zal dan wel per box verschillen, bij mij geen groene balk te bekennen


Welke decoder/box gebruik je? (Ik vermoed trouwens dat alleen de TV+ Box nog grote nieuwe functionaliteiten krijgt.)


@Loes ToebakĀ en de rest.Ā 

Ik heb bovenstaand antwoord gegeven omdat ik de situatie door een collega had laten reproduceren. Deze collega zag het groene balkje ook niet.Ā 

Zojuist heb ik het door een andere collega laten reproduceren, deze collega ziet het groene balkje wel.Ā 

Maak je inderdaad gebruik van TV+? En kijk je ook via de TV ontvanger?

En zie je groene balk bij geen enkel programma wat al een (stukje) gekeken is?Ā 


Ik kan niet zien welke afleveringen ik bv van een serie al gekeken heb, dus met pen en papier aan de slag, pfff in welk jaar leven we, zooo knullig

Ā 

Ā 

Wij verwijderen de aflevering die we gezien hebben.

Misschien een tip.Ā 

Ā 

Ze blijven overigens maar 1 jaar staan, ouder dan 1 jaar wordt automatisch verwijderd.Ā 


Inmiddels zijn de groene balkjes verschenen, wel zo handig, misschien om dat ik een update heb gedaanĀ 


Ik kan niet zien welke afleveringen ik bv van een serie al gekeken heb, dus met pen en papier aan de slag, pfff in welk jaar leven we, zooo knullig

Ā 

Ā 

Wij verwijderen de aflevering die we gezien hebben.

Misschien een tip.Ā 

Ā 

Ze blijven overigens maar 1 jaar staan, ouder dan 1 jaar wordt automatisch verwijderd.Ā 

Of eerder als de box vol raakt @joop2011Ā