Skip to main content

Hallo allen,

 

Ik ben hier nieuw en mijn naam is Jos. Ik overweeg over te stappen naar KPN.

Wat voor mij erg belangrijk is i.v.m. mijn invaliditeit dat ik beneden opgenomen programma's ook boven kan kijken. Ik wil twee ontvangers afnemen.

Is dit mogelijk?

Graag een reactie s.v.p.

 

Hallo en welkom hier @Jasper Dirk,

KPN slaat de opnames op in de cloud en is dus op alle ontvangers zichtbaar. Dus zowel boven als beneden.  Het aantal ontvangers wat je kan afnemen hangt van de snelheid op jouw adres af. Wat geeft de postcodecheck aan voor snelheid?


Hai Chris,

 

Dank voor je snelle reactie.

De maximale snelheid op mijn adres is 1000 Mbit/s down en 500 Mbit/s up.

Omdat wij op zich niet zoveel internetten overweeg ik het abo met 50 Mbit/s down. Dat heb ik bij mijn huidige provider ook en bevalt prima.

Kun je je daar in vinden?


Dat is een prima snelheid maar let op voor goed werkende ontvangers moeten ze wel met een kabel aangesloten worden op het modem. Draadloze verbindingsets geven vaak problemen. 


Hallo @Jasper Dirk ,
Ja gaat prima lukken! Dan kan je tot 6 ontvangers aansluiten. Deze kunnen dan allemaal ook de opnames ophalen uit de server.  Je kan ook bij de HD zenders zelfs de opnames bekijken op mobiel/tablet. 


Hallo beiden (mag geen namen noemen heb ik begrepen),

Jullie beider reacties zijn zeer duidelijk en ik ben er wel uit in mijn keuze.

Alleen had ik net mijn zwager en schoonzus op visite die mij adviseerden te wachten tot a.s. ‘Black Friday’ vanwege de eventuele ‘stunt’aanbiedingen.

Zou KPN dan ook met stuntaanbiedingen komen denken jullie?


...Alleen had ik net mijn zwager en schoonzus op visite die mij adviseerden te wachten tot a.s. ‘Black Friday’ vanwege de eventuele ‘stunt’aanbiedingen.

Zou KPN dan ook met stuntaanbiedingen komen denken jullie?

Hallo @Jasper Dirk,
Durf ik niet te zeggen, dit soort aanbiedingen worden niet zo ver van te voren aangekondigd.  De actie die nu loopt is 3 maanden korting. Voorgaande jaren hebben ze dit wel gedaan, maar het blijft altijd een beetje koffiedik kijken of het dit jaar dan ook gebeurd ;). 


Als KPN al met stuntaanbiedingen zou komen, dan wordt het zo-wie-zo november (4e vrijdag)!


Ja, ergens in november las ik ook.

Ik heb eens op Google de BF deals van 2018 en 2019 van KPN bekeken en volgens mij zijn dat zeer aantrekkelijke aanbiedingen geweest. Misschien toch nog even wachten?


Ja, ergens in november las ik ook.

Ik heb eens op Google de BF deals van 2018 en 2019 van KPN bekeken en volgens mij zijn dat zeer aantrekkelijke aanbiedingen geweest. 

Waren wel leuke aanbiedingen inderdaad. 

Misschien toch nog even wachten?

Dat is altijd een keuze die je zelf moet maken :wink: . Maar als je kan wachten, kan je het altijd in de gaten houden op kpn.com. Misschien komt er tussentijds ook nog wel een leuk aanbod. Maar er valt geen peil op te trekken, dus even afwachten. 


Op zich kan ik nog wel een paar maandjes wachten. Ik ben niet, zoals ze dat noemen, ‘op de cent’maar leuke aanbiedingen laat ik niet graag lopen. Dus toch maar een paar maandjes wachten.

Dank voor jullie reacties.