Skip to main content

Als ik tegenwoordig een programma opneem via de itv-app op mijn telefoon komt dat opgenomen programma niet (meer) voor in ‘mijn opnames’ van het menu op mijn tv.  Was vroeger wel zo. Wil ik het opgenomen programma (wel in ‘mijn opnames’ in de itv-app) bekijken dan moet ik telefoon koppelen aan mijn tv via apple tv. 

Wat is er veranderd of hoe zit dat???

Ik heb nu sinds enkele maanden hetzelfde probleem. Opneem opdrachten niet op tv maar wel op ( nieuwe) gsm te bekijken. Instellingen verkeerd? Reset kpn kastjes hielp niet.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Peter Barneveld . Welkom op het forum.

Wat merkwaardig! Heb je ook geprobeerd om de tuner even te resetten?

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm


Ik heb alles al eens gereset( 2 tv tuners en app op mijn android gsm.

De opgenomen programma's zijn wel op mobiel (en na inlog op pc ) terug te vinden maar niet op tv tuner). En andersom ook  de opgenomen programma's niet via kpnitv op pc of in android terug te vinden/ zien.

 


@Peter Barneveld  Erg vreemd.  Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Beste Erwin

ik heb profiel aangepast


@TijtheMan  Jij enig idee wat dit kan veroorzaken?


@Peter Barneveld en @Erwin_ ,

Het eerste wat er in mij opkomt is dat er een verschil in gebruikt accountnummer zit. Dus de ontvangers staan aangemeld onder accountnummer A en de telefoon/laptop maakt gebruik van accountnummer B. 

Als er maar 1 accountnummer gebruikt wordt, dan moet er even verder gekeken worden.

 

  

Na inlog met accountnummer inderdaad opgelost. Wrsch verwarring met account van mijn moeder met zelfde email adres.

Dank!

 


@Peter Barneveld : Jouw itv account eindigt op 2000000xxxx901. Hiermee zijn jouw fysieke itv tuners aangemeld.

Is dit ook het account wat je gebruikt om online in te loggen?


Na inlog met accountnummer inderdaad opgelost. Wrsch verwarring met account van mijn moeder met zelfde email adres.

Dank!


@Peter Barneveld,

Top. Fijn dat het opgelost is 🙂 . Veel kijkplezier verder.