Skip to main content
Beantwoord

Opgenomen programma's starten steeds opnieuw in plaats van verder te gaan

• May 24, 2025
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Sinds een tijdje beginnen opgenomen programmas telkens weer vanaf het begin ipv dat ze verder gaan waar ik gebleven ben super irritant.

Is daar een oplossing voor?

Beste antwoord door Jan van KPN

Jij ook bedankt voor je reply ​@tyn64 :)

In eerste instantie zou ik de TV+ Box eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe je dat doet, lees je terug in dit artikel op onze Kennisbank. Mocht dat ook niet baten, laat het hier dan vooral weten zodat we verder met je mee kunnen denken.

Voor directe ondersteuning voor dit probleem, kun je trouwens ook altijd een belafspraak inplannen met onze Helpdesk (ik ben natuurlijk lang niet altijd aanwezig dus soms kan het even duren voordat ik weer in de gelegenheid ben om te reageren). 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 27, 2025

Goedemorgen ​@tyn64 en bedankt voor jouw bericht!

Dat is inderdaad heel erg irritant dus goed dat je dit aankaart. Welk type tv ontvanger gebruik je precies? En kun je me ook alvast vertellen wat je zelf al hebt geprobeerd om dit probleem te verhelpen? 

• Auteur
  • Helper
  • May 27, 2025

​@Jan van KPN Dank voor je reactie. Ten eerste het gebeurt niet bij alle opnames, maar wel geregeld inderdaad heel irritant zeker als je al een stuk onderweg bent in het kijken.

Ik heb de DIW7022.

Ik heb geen flauw idee wat ik er zelf aan zou kunnen doen om dit probleem te verhelpen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 29, 2025

Jij ook bedankt voor je reply ​@tyn64 :)

In eerste instantie zou ik de TV+ Box eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe je dat doet, lees je terug in dit artikel op onze Kennisbank. Mocht dat ook niet baten, laat het hier dan vooral weten zodat we verder met je mee kunnen denken.

Voor directe ondersteuning voor dit probleem, kun je trouwens ook altijd een belafspraak inplannen met onze Helpdesk (ik ben natuurlijk lang niet altijd aanwezig dus soms kan het even duren voordat ik weer in de gelegenheid ben om te reageren).Â