Skip to main content

Ik neem het programma ufc op bij sbs9 of bij  Veronica en dit kan ik alleen op de tv terug kijken. Via ITV  app op de mobiel of web based op de laptop mag het niet.

Heeft iemand anders hier ook last van? 

Of kan iemand van KPN uitleggen waarom dit niet mag? 

Hi @Olaf234, welkom. Krijg je een specifieke foutmelding? Zo ja, welke? Heb je heel toevallig glasvezel, en plan je opnames in op de HD-glaszenders? Daar zijn de opnames namelijk niet van te bekijken via de app/web.


Hoi Paul, 

Ik heb geen glasvezel thuis. Daarnaast geeft mijn tv/ KPN  kastje geen dubbele zenders weer. Ik ga er van uit dat er tegenwoordig de nodige zenders in HD worden uit gezonden alleen ik kan niet zien welke dat zijn. 

Wat ik nog niet heb geprobeerd is om andere programma's op te nemen op sbs9 en die terug te kijken. 

Ik neem wel vaker programma's op van de NPO of RTL en daar heb ik dit probleem niet.

Als laatste er is een melding wel een melding op de app en die zegt dat ik dit programma niet mag kijken. De letterlijke tekst heb ik nu even niet.

Groeten Olaf 


@Olaf234 

Zo nu en dan kom je enkele programma's tegen die je niet kunt terugkijken op de app of laptop. De desbetreffende zender heeft in dit geval de rechten niet (meer) waardoor terugkijken niet mogelijk is via de app of laptop.

Je zou deze programma's wel kunnen opnemen zodat je zeker weet dat je ze wel op een ander moment kunt bekijken. Als je op één zender meerdere programma's niet kunt terugkijken, dan is het mogelijk dat er een storing is.