Skip to main content
Beantwoord

Opgenomen programma's niet meer zichtbaar op tv.kpn.com

• March 20, 2026
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

Via KPN TV: Start is het niet meer mogelijk om opgenomen programma's terug te kijken, terwijl dit vorige week nog wel mogelijk was. Via de TV is het wel mogelijk. 

Beste antwoord door PeterG

Zou wel zo moeten zijn.

https://tv.kpn.com/opgeslagen

Wat staat daar bij jou?

Nog wel ingelogd met de juiste gegevens?

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 20, 2026

Zou wel zo moeten zijn.

https://tv.kpn.com/opgeslagen

Wat staat daar bij jou?

Nog wel ingelogd met de juiste gegevens?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2026

Via het linkje dat je me nu stuurt wordt het tabje Opgeslagen pas zichtbaar. Dat was daarvoor niet aanwezig. Als ik de webpagins afsluit en daarna weer opstart wordt deze tab wel weergegeven. Je ziet echter eerst de andere opties en dat Opgeslagen er als laatste aan toegevoegd wordt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 20, 2026

Via het linkje dat je me nu stuurt wordt het tabje Opgeslagen pas zichtbaar.

En je ziet ook je opnames daar?

Opgeslagen staat gewoon bovenin de opties bij mij.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2026

Klopt, dat is nu pas zichtbaar nadat ik de link die je stuurde had aangeklikt. Daarvoor was deze niet zichtbaar. Voor nu gaat het goed, maar wat ik zei als de webpagina opstart, dan wordt opgeslagen als laatste getoond. Ik weet voor nu hoe ik bij een volgende keer het getoond kan krijgen. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 20, 2026

Bij mij ook. Maar je moet daarvoor dus wel eerst ingelogd zijn op tv.kpn.com, persoon icoontje rechts bovenaan.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2026

Klopt, correct. Maar ik was ook ingelogd en dat maakt het ook zo vreemd, dat het niet zichtbaar was. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Rebbeltje, het is inderdaad raar dat je het daar niet zag staan! Na de gegeven tips lukt het wel weer om het overzicht te vinden op tv.kpn.com, en om opnames te kijken?