Skip to main content

Als ik op Kpn.com inlog, kon ik altijd mijn opgeslagen opnames bekijken. Dat kan nu niet meer (bij geen enkele opname meer). Kunnen andere mensen op dit forum dat nog wel? Of is het voor niemand meer mogelijk?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Als ik op Kpn.com inlog, kon ik altijd mijn opgeslagen opnames bekijken. Dat kan nu niet meer (bij geen enkele opname meer). Kunnen andere mensen op dit forum dat nog wel? Of is het voor niemand meer mogelijk?

Ik ervaar geen problemen met het terugkijken van opnames via tv.kpn.com.


Beste @White Martine,

Kun je eens de cookies verwijderen van de webbrowser? (geschiedenis)

Daarna nog eens kijken of je de opnames dan wel ziet, maar zijn de opnames wel te zien op je tv ontvanger?


Volgens mij is er een storing:

 


Dat klopt @Katana321, er is op dit moment een storing gaande helaas is de eindtijd nog niet bekend.


Hallo @White Martine, welkom op het forum. Als je bent ingelogd op de website tv.kpn.com, hoor je bovenin de volgende balk te zien:

 


Als je op "Opgeslagen" klikt, kun je vervolgens al jouw opnames zien en ook wat je eventueel gepland hebt. Als ik zelf kijk dan kan ik vanuit daar ook opnames afspelen. 


Het kan ook zijn dat je tv.kpn.com op een tablet gebruikt en dan ziet het er in portrait mode anders uit. Daar moet je op de drie streepjes rechtsboven drukken om het menu zichtbaar te maken.

 


Beste mensen, cookies verwijderen heeft geholpen: ik kan mijn opgeslagen opnames weer zien op mijn tablet 


Helaas heb ik te vroeg gejuicht: het heeft even gewerkt, maar nu kan ik weer niet bij mijn opgeslagen opnames. Opnieuw alle cookies verwijderen helpt ook niet meer. Heeft iemand nog andere suggesties?


@White Martine welke webbrowser gebruik je?


Ik gebruik Ecosia. Deze heb ik altijd al gebruikt en nog nooit eerder problemen gehad.


Ik gebruik Ecosia. Deze heb ik altijd al gebruikt en nog nooit eerder problemen gehad.

Stel dat je Chrome gebruikt, heb je daar dan ook last van? 🤔 Zou je dat eens willen testen? Want dan kan het best zijn dat die site niet compatibel is met Ecosia.

P.S. trouwens nog nooit van Ecosia gehoord. 😉👍🏼


Bedankt Dennis, via Chrome werkt het wel. Jammer dat Ecosia niet meer compatibel is. Is dat wel altijd geweest. En voor andere dingen blijf ik zoveel mogelijk Ecosia gebruiken hoor. Goed voor de planeet!