Skip to main content
Beantwoord

Opgeslagen TV opnamens

• November 17, 2020
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Met de nieuwe indeling kan ik op de TV goed aangeven de volgorde van weergave.
Of op datum of op alfabet.
Op mijn Android tablet staat het laatst geprogrammeerde opname als eerste.
Hoe kan ik dat omdraaien zodat het weer overzichtelijk wordt?

Beste antwoord door PeterG

Hmm, goede vraag.

Op mijn Android telefoon kan ik de opnames inderdaad ook alleen op datum zien. Ook op alfabet rangschikken zou idd wel handig zijn.

Vooralsnog heb ik dan alleen deze tip:

Zoek 'm op via de decoder op alfabet → dan zie je de datum erbij staan. Op die datum kun je 'm dan weer terugvinden in de app op de tablet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • November 17, 2020

Hmm, goede vraag.

Op mijn Android telefoon kan ik de opnames inderdaad ook alleen op datum zien. Ook op alfabet rangschikken zou idd wel handig zijn.

Vooralsnog heb ik dan alleen deze tip:

Zoek 'm op via de decoder op alfabet → dan zie je de datum erbij staan. Op die datum kun je 'm dan weer terugvinden in de app op de tablet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 17, 2020

Dank voor je antwoord Peter, ik was in de war.
Telefoon is Android (en die doet het goed) en tablet is Windows

groet Carla

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 23, 2020

Hi @Oude-Tonge
Sinds het nieuwe TV menu is het sorteren van opnames op datum en alfabet  op de TV ontvanger inderdaad mogelijk: helaas nog niet in de app. In de app wordt er standaard gesorteerd op datum van nieuw naar oud. De tip van @PeterG is een goede, ik heb bij deze jouw signaal en wens doorgegeven aan onze achterliggende afdeling: wie weet wordt dit nog in de toekomst aangepast!