Skip to main content
Beantwoord

Opmaak gids via app op LG tv anders dan op Apple

• June 13, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

De opmaak voor de gids op de LG tv is anders dan de app op Apple of de ontvanger. Het jammere is dat je niet meer in een oogopslag kan zien welke programma’s tegelijk uitzenden omdat alle uitzendingen dezelfde grote afbeelding hebben. Geen ramp, maar ik mis het overzicht in de gids waarbij alle zenders maar 1 regel tekst hebben, lekker overzichtelijk, ipv dit:

Het lukt me bij instellingen niet om

het te veranderen. Weet iemand dat toevallig?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Lvdhhhh, dat kan je niet veranderen inderdaad. Op jouw iPhone heb je de TV+ App, op jouw LG tv is het de iTV app. In die app is dat niet mogelijk. In de TV+ app is het overzicht vergelijkbaar met de indeling op je telefoon. Op dit moment is de TV+ Smart TV App alleen beschikbaar voor Android TV smart tv's, er wordt gewerkt aan versies voor Samsung (Tizen) en daarna voor LG (WebOS). Tot de TV+ app beschikbaar is voor jouw LG is dit de gids.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 16, 2025

Welkom op de community ​@Lvdhhhh, dat kan je niet veranderen inderdaad. Op jouw iPhone heb je de TV+ App, op jouw LG tv is het de iTV app. In die app is dat niet mogelijk. In de TV+ app is het overzicht vergelijkbaar met de indeling op je telefoon. Op dit moment is de TV+ Smart TV App alleen beschikbaar voor Android TV smart tv's, er wordt gewerkt aan versies voor Samsung (Tizen) en daarna voor LG (WebOS). Tot de TV+ app beschikbaar is voor jouw LG is dit de gids.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 16, 2025

Hoi Jasper, hartelijk dank voor je antwoord. Ik heb nog even geduld!

Groet, Liesbeth