Skip to main content

Sinds kort (een week ongeveer) heb ik problemen met het afspelen van opnames. Het beeld blijft stilstaan (dus niet op zwart). De oplossing is even terug naar TV, dan weer naar menu/opnames. Het programma gaat dan verder waar hij was gebleven. Zeer irritant😖. Heeft iemand een oplossing?

Dat is zeker irritant @Roef, heb je hier al iets aan gedaan? Bijvoorbeeld het modem herstart en de ontvanger een reset gegeven? Zo maakt de ontvanger even opnieuw verbinding met het netwerk. Ik ben benieuwd of dat werkt.


De ontvanger heb ik al een aantal keren opnieuw opgestart maar zonder resultaat. Het modem heb ik vanmorgen een reset gegeven en vanavond zal ik kijken of het heeft geholpen. Ik laat het hier weten.


Ik ben benieuwd. En ervaar je dit probleem op beide ontvangers? Zo niet, als je ze omruilt van plek verhuist het probleem dan mee? Als dat het geval is, wil je dan van de probleem ontvanger de laatste drie cijfers van het serienummer onderop sturen?


Bedankt voor de reactie,

nadat ik gisteren het modem heb herstart (uit en weer aan), heb ik geen problemen meer ondervonden. Het probleem schijnt te zijn opgelost. Mocht het zich weer voordoen dan laat ik weer van me horen.


 


Dat klinkt helemaal top. :)

Mocht er weer iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen.Â