Skip to main content

Wij hebben twee interactieve ontvangers en tot voor kort kon ik gemaakte opnames met de ene ontvanger ook via de andere ontvanger weer terug zien en anders om.  Nu krijg ik alles te zien vanaf opzoeken, kiezen en afspelen en vervolgens de foutcode 3025 en de opname speelt niet. Ik heb die ontvanger gereset, software verwijderd, maar dat geeft hetzelfde resultaat. Hoe verder?

Zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


De ontvanger waar ik geen opnames kan bekijken die met de ander gemaakt zijn (direct bekabeld vanaf de experiabox) is ook bekabeld, maar daar zit wel een verdeelkastje tussen om meerdere apparaten van signaal te voorzien. Dat was eerder ook zo en gaf geen problemen… Dus waarom nu wel. Enige verschil met de vorige situatie: ander kamer en dus langere kabel. Van 1 naar twee meter...


Welk type ontvangers heeft u?


Merk: Arris, type: VIP 2950 Dit is de ontvanger die dus geen weergave van opnames doet.


Heeft ze al een keer gewisseld om te testen? Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt.

 


Nog niet. Proberen waard, maar wat ik schreef; alleen verplaatst met meter langere kabel. Verder alles gelijk.


Hoi @Bijna tevreden, je hoort de opnames inderdaad gewoon op beide tv-ontvangers te kunnen bekijken. Dat het niet lukt is wel raar. Joep stelt je al een paar goede vragen, ik ben net als hem heel benieuwd hoe het gaat als de tv-ontvangers van plek zijn geruild. Gaat het dan mee met de ontvanger, of blijft het op dezelfde plek met de andere ontvanger?


Binnenkort meer, wordt vervolgt….