Bij mij gebeurd hetzelfde en Kpn is nu na 18:00 uur niet bereikbaar. Kastje opnieuw opgestart er gebeurd niets pffff
Oh, dat is wel erg hinderlijk. Is het daarna nog weer voorgekomen., @JackMDP ?
Welke ontvanger gebruiken jullie @JackMDP en @Mister John ?
Hier meldt iemand hetzelfde met een 5202.
Kan nogxsteeds niet terugkijken springt naar programma keuringsdienst van waren
Kan nogxsteeds niet terugkijken springt naar programma keuringsdienst van waren
@JackMDP en @Mister John Ik ga uit dat jullie allebeide het hebben over, Kamp Van Koningsbrugge, de uitzending van maandag 28-10 om 20:35 op NPO1?
Er lijkt inderdaad iets mis met die opname, er lijkt een hap uit op 44:59 in de opname. Juiste collega's op de hoogte gesteld voor analyse, eventueel herstel en voorkoming, maar ik vermoed dat de kans klein is dat die opname hersteld kan worden.
Stel het kan niet hersteld worden (al hoop ik van wel), een paar opties voor dit programma:
1. Morgenavond (donderdag 31-10) op NPO3 22:30 is een herhaling van deze uitzending zo lijkt het (ook Seizoen 6 Aflevering 9), al heeft de NPO wel een andere omschrijvingstekst meegeleverd, wat het erg verwarrend maakt. Kijk die live, of neem die in ieder geval even op!
2. Op kanaal NPO1 GOS (191) hoopte ik dat de opname wél compleet zou zijn, maar ook dáár verspringt de opname op precies dezelfde plek (44:59 in de video)! Dat is echt een ander kanaal, met eigen opnames (curieus). Hier heb je in dit geval dus niets aan helaas.
Op dit moment even beste wat we hiervoor te bieden hebben. De opname is voor apps en TV+ ontvanger incompleet. Op linux ontvangers (5202/2952/2260) is deze opname wel compleet, maar daar heeft een TV+ box klant niets aan.
@JackMDP Ten aanzien van “Het Perfecte Plaatje” 17-10. Er waren meen ik uitzendingen op 16-10 en 19-10, die wel gekeken op eenzelfde storing, maar daar leek geen issue (meer) mee. Heb je die opname nog in je opnamelijst staan? Zo ja, welke datum, zender en starttijd heeft die opname?
Programma's zijn ook tot een week terug te kijken via npo start. App zit op de ontvanger.
Ten aanzien van “Het Perfecte Plaatje” het was de uitzending van 16-10 die ik niet meer heb.
Ik ga het verder in de gaten houden en meld me eventueel weer.
We zijn erachter. Maandag 28 oktober ergens rond 21:15 was er een interne netwerkstoring met als gevolg dat veel recordings die liepen op dát opnameplatform, een hap van 5 min (en sommige opnames van één hap van 10min) mist. Helaas ook in de back-up zijn die opnames mislukt.
Het is dus wel een wezenlijk andere storing dan van maanden geleden toen ook heel soms een 5min hap mist binnen een opname op dit platform. Dat was willekeur en opnamefout. Dit was tijdgebonden door een netwerkfout helaas. (En dat verklaart ook waarom NPO1 GOS het in dit geval ook had. Nu niet meer curieus dus)
Herstel is helaas niet mogelijk voor die opnames op 28 oktober.
Dit had alleen effect op opnames/terugkijken van TV+ box en alle apps. Niet op opnames/terugkijken van de linux ontvangers (5202/2952/2260), die zijn compleet. Zover we nu hebben gezien.
Misschien had wél het live buffer op dat platform er last van, waardoor mogelijk de ontvangers terugsprongen naar live, maar dat is achteraf niet meer na te gaan. Dat zou de enige link kunnen zijn dan met de klachten die klanten ervaarden met deze niet-DIW7022 ontvangers.