Skip to main content

"Beste zangers” staat geprogammeerd als serieopname.  De uitzending van zaterdag 7 oktober 2023 had opgenomen moeten zijn.

In plaats daarvan, staat in het menu "Geplande opnames aanwezig in de gids” bovenaan

2 Afleveringen Beste zangers

en als ik daar naartoe ga verschijnt

Za 7 okt    20:28       S12 A6:Meau  ← Had opgemoen moeten zijn.
Za 14 okt  20:28       S12 A7:Powe of Music

Waar is mijn opname? Hoe komt dit alsnog in orde? 

Voor goed begrip: er valt niets te resetten of opniew op te starten of terug zetten naar fabrieksinsllingen etc. Dat is allemaal al gedaan. Ook de ontvangers HMB2260 zijn niet de daders, tenzij er twee hetzelfde defect hebben. En de uitzening heeft normaal op die tijd plaats gehad.

Is dit probleem oplosbaar?

 

@RutgerU  je kunt deze uitzending gewoon terugzien, open daarvoor de gids en dan terug scrollen naar gisteravond en vervolgens de groene knop op je afstandbediening drukken en dan kun je terugzien naar de beste zangers.

 


Zelfde probleem. Inderdaad teruggekeken, maar de vraag wordt niet beantwoord hoe je de  geplande opname van 7 oktober weg kunt krijgen bij geplande opnames, je kan hem niet zelf verwijderen. Maar hopen dat het komende zaterdag wel weer goed gaat


Dit zal dan alleen mislukt zijn op het Linux platform voor Arris en Arcadyan. 

Want ik heb die opname gezien via het online tevens tv+ platform. 

Daar kun je de opname dus nog vinden. Ook na de verloop van de 7 dagen terugkijken. 

Kan het niet meer checken want gooi opnames direct na kijken er altijd meteen af.

Online: kpn itv app smart-tv, tablet, smartphone. En laptop via de website 

http://tv.kpn.com

Ook de nieuwe TV+ ontvanger gebruikt dat platform. 

Ook is ie nog wel een tijd gratis via NPO START te zien. Zelfs aflevering 1 is nog te zien.  Voor NPO START is geen extra abonnement nodig. Je vindt de app in je kpn tv ontvanger! Maar ook in je smart-tv. Ook beschikbaar in de app store van je telefoon, tablet. 

Website: http://npostart.nl.


Bedankt voor uw reactie en de tip!


Goedemiddag @RutgerU,

Ik ben de data even ingedoken en ben tot de volgende conclusie gekomen. Vanuit de NPO hebben ze initieel de serie als 'Seizoen 12’ aangeboden. Echter, ze zijn erachter gekomen dat ze inmiddels al op 'Seizoen 16’ zitten en hebben deze wijziging recentelijk doorgevoerd. Dit houd dus in dat de serieopname vanaf deze wijziging niet meer functioneert. Het serieID van aflevering 1 t/m 6 is anders dan die van 7 t/m einde. Als ik het goed zie staat de serie vanaf aflevering 7 nu aan, dus gaat dat goed. Alleen aflevering 6 zal dus inderdaad (zolang het nog kan) via het terugkijken gekeken moeten worden.

CC: @PeterG 


Bedankt ik zag inderdaad dat de nog resterende afleveringen van Beste Zangers niet meer in gepland stonden, dus deze weer geprogrammeerd 


Bedankt TijdHeman.😂

Ik snap nu tenminste wat er op precies waar is gebroddeld. Gelukkig kunnen ze wel zingen.🤣


Bedankt ik zag inderdaad dat de nog resterende afleveringen van Beste Zangers niet meer in gepland stonden, dus deze weer geprogrammeerd 

Precies! Dat ontdekte ik gisteravond ook. Opnieuw gepland dus!