Skip to main content

Heb zelf al weet ik hoeveel dingen geprobeerd,heb van 2 KPN medewerkers advies gehad maar het werkt allemaal NIET. Hoe kan ik een opname,waarvan het programma beeindigd is stopzetten,als ik dat programma niet kijk op moment van opname. voor update kon ik in de gids op opgenomen programma staan[groene balk] en dan via de REC toets opname stoppen. Dit kan nu niet meer,ik wil de ZEER LANGE UITLOOP VAN WEL 25 MINUTEN niet bij de opname hebben[zo krijg je de opname duur wel vol!!!!!]Tevens diverse problemen dat om de 3 dagen mijn zenderlijst,weer terug is naar ALLE ZENDERS,en tevens er weer een rode2 staat bij berichten die ik al 10 keer gelezen heb. Dit wordt door KPN maar niet opgelost, MONTEUR geweest,lijnbewaking 48 u, we zijn al 14 DAGEN verder nog steeds GEEN OPLOSSING. Er wordt beloofd een nw TV ontvanger te sturen{ZONDER TEGENBERICHT ontvang je niets.] Ik overweeg om over te stappen naar andere provider ,met mijn Tv ,internet EN mobiel abonn kan ik allemaal binnen een maand weg!!! Waar blijft de financieele compensatie voor alle uren die ik besteed heb aan software verwijderen,modem resetten etc etc. UREN TV kijken gemist!!!

Hopelijk zeer snel een oplossing,BVD Gr kylian1

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @kylian1, welkom op ons forum.

Wat jammer om te lezen dat je op dit moment niet tevreden bent over jouw televisie.

Het is niet mogelijk om een opname eerder te stoppen. Opnames worden ingepland aan de hand van de Gids. We starten de opname eerder en stoppen deze later, om speling te houden. Soms begint een programma eerder en soms loopt deze uit. Om zoveel mogelijk te voorkomen dat je een deel van het programma mist in een opname, plannen we dus extra tijd in.

Je geeft ook aan problemen te ervaren met het maken van een zenderlijst, deze wordt om de drie dagen weer teruggezet. Daarnaast heb je ook ongelezen berichten, terwijl je die wel hebt gelezen. Van wat ik begrijp, wordt hier al aan gewerkt, maar wacht je nog steeds op een oplossing. Ik pak graag het systeem erbij om de status te controleren. Kun je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


De opnames eerder starten en een uitloop van 20 minuten was altijd al zo maar toen kon je de opname stoppen in de uitloop maar dat kan je nu niet meer en dat scheelt een heleboel opname tijd.


Zolang je nog binnen de gidstijd zit kan je het opnemen stoppen. Zit het al in de volgende programma en heb je dus de 20 min. uitlooptijd dan is 't niet meer te stoppen volgens mij.

Overigens: als je zelfs maar 5 minuten van een programma opneemt via de decoder dan geldt het toch voor 100 % mee. Via de app kan je het namelijk wel helemaal zien.

Opname eerder afkappen scheelt niet voor het percentage.


Denise ,ik heb de gevraagde gegevens ingevuld.

Kun je mij zeggen als ik ingelogd ben op mijn KPN,hoe ik mijn vraag kan terugvinden,is me een keer gelukt,en nu niet meer?? Zou graag telefonisch contact met je willen hebben aangaande enkele dingen.

Bvd mvg kylian1


Peter G,dank voor je reactie,binnen opname tijd was mij bekend,voorheen voor nieuwe lay-out kon ook buiten opname tijd. Hoe weet je dat het niet meetelt voor het percentage??

Bvd Mvg kylian1


Bedankt voor het invullen van jouw profiel.

Ik zie dat je sinds de migratie naar KPN problemen met jouw verbinding ervaart. Mijn collega's van de back office hebben dit in beheer. Zij doen er alles aan om jouw problemen zo spoedig mogelijk te verhelpen. Ik wil je adviseren om contact met onze back office af te wachten. Het heeft geen zin als ik me hier ook mee ga bemoeien. Hiermee voorkomen we dat zaken door elkaar heen gaan lopen. Bovendien hebben mijn collega's van de back office meer mogelijkheden en kunnen zij ook meer voor jou betekenen.

Wil je jouw topics op het forum in kunnen zien? Dat kan door eerst in te loggen op ons forum. Daarna klik je op jouw profiel foto. Er verschijnt nu een menu. Hier selecteer je ‘Topics’. Je krijgt dan jouw topics te zien.


Hoe weet je dat het niet meetelt voor het percentage??

Het héle programma wordt getagged. Via de app / tv.kpn.com kun je ook het héle programma kijken. Het hele programma telt daarom ook voor het percentage (2 uur is 1 😵. Ook al heb je op de decoder het later gestart en eerder gestopt. Via de decoder kun je alleen kijken wat tussen jouw start- en stoptag valt.


Vandaag alweer probleem met verschuiving zender lijst.

Gebeld met KPN,2 keer werd lijn verbroken.

Wanneer komt er een oplossing.

Ticket staat al 3 weken open en nog geen oplossing!!!

Gaarne spoedig een reactie van jullie.

Bvd Gr kylian1


Ik ga intern navraag voor je doen. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.


Ik heb terugkoppeling ontvangen van mijn collega. De oplospartij heeft achter de schermen wat aangepast en heeft gevraagd om de tv-ontvanger een frisse start te geven. Dit houdt in: zenderlijst weggooien, tv-ontvanger opnieuw opstarten en opnieuw instellen. Zou je dit eens willen doen?


Denise,dank voor je reactie.

Heb gisteren,zender lijst verwijderd,tv ontvanger software verwijderd,en opnieuw ingesteld incl zenderlijst,met

andere naam.

Wat ik vreemd vindt,dat ik iedere keer

2x de software moet downloaden!!

Hierdoor ben je er 30 minuten zoet mee ,incl opnieuw instellen.

Waarom kan dat niet in één keer??

Gaarne reactie,bvd Gr kylian1


@kylian1 

Wat ik vreemd vindt,dat ik iedere keer

2x de software moet downloaden!!

Hierdoor ben je er 30 minuten zoet mee ,incl opnieuw instellen.

Waarom kan dat niet in één keer??

Pas als iedereen is omgezet naar het nieuwe systeem én klanten met een vip1963 ook een modernere ontvanger hebben gaat het oude systeem eruit. En kom je niet eerst daarop terecht.


Wat ik vreemd vindt,dat ik iedere keer

2x de software moet downloaden!!

Hierdoor ben je er 30 minuten zoet mee ,incl opnieuw instellen.

Waarom kan dat niet in één keer??

Zoals @PeterG aangeeft, heeft dit te maken met het oude en nieuwe iTV platform. Het eerste update is om de tv-ontvanger over te zetten naar het nieuwe iTV platform. De tweede update is voor het updaten van het nieuwe iTV platform.


Wordt wel tijd dat dit opgelost gaat worden,maar ik vrees dat dit nog lang gaat duren.Enige tijdsindicatie? 

Bvd Gr


Opgelost dat je een opname eerder kunt stoppen? Dat is mogelijk. (maar zinloos voor het percentage)

Zolang je nog in het tijdsframe zit van het programma kun je een opname ook weer stoppen door op de REC-knop te drukken.


Ik bedoel met de omwisseling van tv ontvanger.Dat we geen 2 keer software moeten downloaden.


Wordt wel tijd dat dit opgelost gaat worden,maar ik vrees dat dit nog lang gaat duren.Enige tijdsindicatie? 

Bvd Gr

Op dit moment durf ik je geen tijdsindicatie te geven.


Denise,ik moet je helaas zeggen dat het probleem met de zenderlijst en berichten,na alle inspanningen van zondag j.l alweer terug is.Dus no geen oplossing voor storing.

Gaarne jullie inzet hiervoor.

Al 4 weken staat ticket open.

Bvd Gr


Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga het doorgeven. Hopelijk is er snel een oplossing. Excuses voor het ongemak.


Denise bedankt voor de reactie,ik kan je melden dat een dag later,de zenderlijst alweer verschoven naar alle zenders…

Bvd Gr


Bedankt voor toevoeging. Ik wacht inmiddels nog steeds op terugkoppeling van mijn collega's. Zodra ik meer hoor, laat ik het weten.


Na gisteren in enguete,nog gemeld dat er 11dagen geen verschuiving van zenderlijst heeft plaatsgevonden ,is het vandaag weer foute boel.

Na verplichte software update gisteren!!!

Wanneer komt er een oplossing??

Bvd Gr.


Leek het even zo goed te gaan, maar gaat het toch weer mis. Al kan ik het deze keer wel verklaren; je hebt namelijk een software update uitgevoerd. Ik wil je vragen om het de komende tijd in de gaten te houden. Trek je aan de bel zodra jouw zenderlijst zonder aanwijzing weer verandert?


Dank voor je reactie.

De update was verplicht.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes


Hallo Denise,donderdag 3 dec weer update,deze heb ik uitgesteld tot vrijdag,en na Tv te hebben gekeken,laten updaten[cq software verwijderen],heeft weer 2 keer software geladen.en zaterdagavond was de zenderlijst WEER VERSCHOVEN….Blijkbaar toch met update te maken.

Gaarne zsm een oplossing hiervoor. Bvd Groet