Skip to main content

Heb zelf al weet ik hoeveel dingen geprobeerd,heb van 2 KPN medewerkers advies gehad maar het werkt allemaal NIET. Hoe kan ik een opname,waarvan het programma beeindigd is stopzetten,als ik dat programma niet kijk op moment van opname. voor update kon ik in de gids op opgenomen programma staan[groene balk] en dan via de REC toets opname stoppen. Dit kan nu niet meer,ik wil de ZEER LANGE UITLOOP VAN WEL 25 MINUTEN niet bij de opname hebben[zo krijg je de opname duur wel vol!!!!!]Tevens diverse problemen dat om de 3 dagen mijn zenderlijst,weer terug is naar ALLE ZENDERS,en tevens er weer een rode2 staat bij berichten die ik al 10 keer gelezen heb. Dit wordt door KPN maar niet opgelost, MONTEUR geweest,lijnbewaking 48 u, we zijn al 14 DAGEN verder nog steeds GEEN OPLOSSING. Er wordt beloofd een nw TV ontvanger te sturen{ZONDER TEGENBERICHT ontvang je niets.] Ik overweeg om over te stappen naar andere provider ,met mijn Tv ,internet EN mobiel abonn kan ik allemaal binnen een maand weg!!! Waar blijft de financieele compensatie voor alle uren die ik besteed heb aan software verwijderen,modem resetten etc etc. UREN TV kijken gemist!!!

Hopelijk zeer snel een oplossing,BVD Gr kylian1

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Denise,ik ga afwachten wanneer zenderlijst weer verschuift en dan evt zenders verbergen.

Laat je de tv-ontvanger nu wel op standby staan? Dan weten we ook meteen of dit het verschil maakt.

De voorgestelde procedure ga ik niet volgen,ik heb er geen vertrouwen in daar de lijn meting v.a 15-10!!ook geen resultaat heeft opgeleverd.

Heb hier al ontieglijk veel uren ingestoken,zonder resultaat.Het moet met de nw lay- out  te maken hebben.

Ik snap jouw gedachtegang. Ik kan je alleen niet helpen aan een oplossing als je poort forwarding niet open wilt zetten. Alleen door dit te doen, kunnen mijn collega's achterhalen waar het bij jou fout gaat. Op dit moment kunnen we het probleem namelijk niet zelf reproduceren, wat het erg moeilijk maakt om met een oplossing te komen. Door middel van poort forwarding kunnen mijn collega's op jouw lijn meekijken wat er precies gebeurt en kunnen ze hier een oplossing voor verzinnen. Wil je hier niet aan mee werken, dan kan ik je hier helaas ook niet verder bij helpen.


Denise ,gisteren was mijn zenderlijst weer verschoven,2 de keer na update,dus voor mij duidelijk verband met de software. De gids laadt ik altijd direct als ik tv aanzet om opname van regionale zender te programmeren,omdat deze niet met serie opname werkt.[ zou een goede zaak zijn]

Dan zie ik gelijk dat de zenderlijst verschoven is,geen invloed van TV ontvanger uitzetten want deze blijft enkele uren aanstaan. Heb inmiddels de andere zenders verborgen en ga kijken of dit wel gaat blijven. Gr

Ps lijkt me vreemd dat ik de enige zou zijn met verschoven zenderlijst…...


We hebben dit probleem nog niet eerder gezien. Daarom is het extra belangrijk om uit te zoeken waar het bij jou mis gaat. Heb je de tv-ontvanger nu wel dag en nacht aan staan? Dus niet meer van het stroom, maar in stand-by als je niet kijkt.


Denise,ik ga afwachten wat er nu gebeurt met zenderlijst.Wil aandacht vragen voor software afdeling tav herinnering telkens tijd moeten invoeren per dag en centraal wissen van programma voorkomen.Deze instellen was voorheen centraal,nu per dag of per programma sinds nw lay out.

Gaarne reactie hierop.

Bvd Gr 


Denise, vandaag na update weer alle verborgen zenders weer terug dus ligt echt aan update van jullie!!

Wanneer wordt dit eindelijk opgelost incl 2 andere vragen???

Vandaag heeft KPN gebeld,na 3 keer overgaan wordt opgelegd nav ingediende klacht…

Gaarne reactie Bvd Gr kylian1


Balen dat de zenderlijst nu toch weer is verdwenen na een nieuwe update. Ik wil je echt heel graag helpen aan een oplossing, maar die heb ik zo niet. Omdat we dit probleem nog niet eerder hebben gezien, zullen we moeten onderzoeken waar dit bij jou mis gaat. Dit kunnen we alleen doen als jij poort forwarding wilt instellen aan de hand van de eerder geplaatste instructies. Zou je dit nog willen doen en mij een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt?


Ik krijg het hier ook niet gereproduceerd. Erg lastig dus.


Denise,heb contact gehad met KPN[ben teruggebeld nav klacht] en heb begrepen dat er in januari a.s een nw update komt waarin o.a dit wordt meegenomen. Ga nu niet zoveel uren investeren in jullie voorstel [ik heb al zeker8 u hieraan besteed].

 Gr