Skip to main content

Hoi hoi,

We hebben de laatste tijd last van beeld wat stil valt, alsof je hem pauzeert, af en 't vind ik geen probleem maar begint nu wel heel irritant te worden. Kastje al meerdere malen opnieuw opgestart, software opnieuw geïnstalleerd. Wat kan ik er nu nog aan doen?

 

 

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op het modem?


Ja


Dan is het wel vreemd.  Welk type ontvanger heb je en er zit ook geen switch tussen? 


Ik heb een arris vip5202 en nee er zit niks tussen kabel zit rechtstreeks in de modem is wel aangesloten op de modem maar is voor 2 tv's boven 


Dus 1 tv ontvanger direct aangesloten op het modem. Op het modem is een switch aangesloten en daar zitten 2 tv ontvangers op. Totaal 3 ontvangers.  Heb ik dat goed?


Ja klopt


Wil je eens testen zonder dat de switch op je netwerk zit? 


Helpt niet doet ie het nog, en dan vooral bij de opnames😒


@Vraog Zou je in dat geval alleen nog het glasvezelpunt 2 minuten lang stroomloos kunnen maken en het modem een volledige reset geven om te zien of daarna het probleem blijft? Als dat zo is zou ik je willen vragen dat hier te laten weten. Dan is er waarschijnlijk een aansturing naar de technische dienst nodig namelijk.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!