Skip to main content

Hier het zelfde programma niet terug te kijken en ook mijn opnames niet.

Zowel op tv als iPad niet. Tv ontvanger opnieuw opgestart geen resultaat.

Zelf een programma wat opgenomen is niet zichtbaar in de opnames overzicht( wel op iPad maar niet op tv)

En dit is niet de eerste keer. Heel vaak problemen met kpn 

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Hi @Mieke12, wat een naar probleem. Ik denk graag mee. 

Krijg je daadwerkelijk een foutcode te zien? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet op je tv en iPad? 

 


Nee ik krijg geen foutcode,

programma is totaal verdwenen in het opname overzicht op de tv. Op de iPad is het wel zichtbaar 


Zou je ajb toch een screenshot willen plaatsen van wat je ziet? Dan kan ik het beter plaatsen. 


Nogmaals

Er is niets te zien want hij neemt niets op

dus je ziet alleen maar de opnames die we daarna hebben gemaakt 

 


Excuus, ik las het verkeerd. Maar dit zou niet moeten kunnen. Als je nu bijvoorbeeld een opname inplant en opneemt, zie dat dan wel op beide apparaten? Ik wil namelijk weten of dit altijd voorkomt of alleen sporadisch. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Gisteren weer 2 programma niet opgenomen

1x handmatig ingepland

1x serie opname

Film die op de zelfde zender daarna kwam heeft hij weer wel opgenomen

Ontvanger opnieuw ingesteld naar fabrieksinstellingen maar geen resultaat word er dood moe van


Recent is er een storing geweest in het verwerken van opnames, waardoor deze verkeerd werden weergegeven, dat is opgelost maar de storing lijkt zich weer voor te doen. We krijgen er namelijk verschillende meldingen over binnen.

We hebben een centraal storingstopic aangemaakt en plaatsen daar een update zodra we deze hebben:

Ik heb het sterke vermoeden dat jij ook last hebt van deze storing @Mieke12, daarom sluit ik dit topic! Updates, vragen of opmerkingen kun je kwijt in het bovengenoemde centrale topic. Excuses voor het ongemak!