Skip to main content

Afgelopen zaterdag had ik de Engelse Cupfinal opgenomen (BBC1) en na 13:20 min. werd de opname afgebroken. Toen verder op mijn Mac en kreeg de melding dat de opname was mislukt!

Toen terug naar terugkijken en kreeg de melding dat BBC1 niet terug te kijken is. Het is vervelend dat dit niet kan, een helpdesk medewerker vertelde mij zaterdagavond dat dit met rechten te maken heeft?

Ook als ik op vakantie ben kan ik BBC1 niet terugkijken….melding → dit programma kunt u alleen thuis bekijken.

Hoezo INTERACTIVE TV :-(

Treurig om te weten dat bovenstaande problemen niet voorkomen bij ZIGGO….misschien wel tijd om over te stappen?

In ieder geval was mijn zaterdagavond goed verziekt !!

Dat is natuurlijk bijzonder jammer Dick en dat spijt mij om te horen. Of een programma terug te kijken is hangt soms inderdaad samen met de verdeling van de rechten. Jammer dat je de uitzending dan gemist hebt 😞 . 


Beste Remco,

Ik vind het eigenlijk een beetje kansloos dat Het Netwerk van NL (KPN) deze rechten niet heeft. Ik zou het op prijs stellen, als dit kenbaar gemaakt zou worden op het moment dat je de opname inplant.

Ook is het een zwaar minpunt dat ik een opname van Match of the Day (BBC1) niet kan terugkijken op mijn Mac, wanneer ik niet thuis ben. Wat is dan de waarde van interactieve TV?

Ziggo klanten hebben deze restrictie niet, waarom ik wel bij KPN?

grt Dick

Â