Skip to main content

Het overkomt me regelmatig dat een opname ingesteld op de ITV app van mijn telefoon iPhone) niet terug te vinden is op de tv.

Sorry, voor deze wat late reactie. Maar zelfs voor de vrijwilligers hier is het wat druk.

Zit je nog in de oude software of heb je al het nieuwe menu?

Hier nog de oude software (menu) en dan duurt het soms wel 24 uur inderdaad. Sneller als je de decoder even uit- en aanzet met de schakelaar achterop.

In het nieuwe menu ( is ook nieuwe platform) zou dit niet meer voor mogen komen.


Hoe herken ik het nieuwe menu? Ik heb het idee dat al tijden niet veranderd is. Ik heb de decoder wel uitgezet 10 seconden gewacht en weer aangezet.


Hoe herken ik het nieuwe menu?

In dit topic zijn o.a. afbeeldingen v.h. nieuwe menu te zien.

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu


Ik zit nog op 7.7.89_3

dan moet ik dus kennelijk wachten op de update


Dat is inderdaad nog het oude menu (en software en platform). Zit ik ook nog op met de ontvanger.

De apps en website draaien al enige maanden op dat nieuwe platform.


Hi @Johan Halverhout, ik zie dat @PeterG je al uitleg heeft gegeven over het hoe en waarom van het verschil tussen je app en je ontvanger(s). :slight_smile:

 Ik heb de decoder wel uitgezet 10 seconden gewacht en weer aangezet.

Komt alles wel weer met elkaar overeen nadat je dit hebt gedaan?


Nu doet hij het wel weer goed maar dat was wel vaker het geval en dan opeens werkte het niet.


Ah, fijn dat de opnames wel weer boven water komen elke keer!

Deze problemen zouden voorbij moeten zijn als je ontvanger over wordt gezet naar het nieuwe platform :slight_smile:  


Daar ga ik ook van uit.