Skip to main content

donderdagavond is een serie die ik ingesteld heb op npo1 extra niet opgenomen en terug kijken vermeld de code 3025 het is niet mogelijk om dit terug te zien

“een” serie? Welke? Zo kunnen we niks checken.

tv-ontvanger al eens herstart? (30 sec. stroom uit)

of softwarereset?


Serie inspector Banks en ik heb allez gedaan wat ik moet doen herstarten, stroom uit, dat het bekende ritueel wat je moet doen ,dus het eerste wat je doet


Dank je.

Die start hier ook niet; ook 3025. Andere programma's wel. Kennelijk dus ook de reden waarom de opname mislukt is (zelfde server als terugkijken).
Niks meer aan te doen dus.

(gelukkig had ik deze aflevering maanden geleden al gezien via NPO 1)


Beste @Flugel, welkom! Ik zie inderdaad dat deze aflevering er niet goed in staat. Ik kan niet beloven dat we 'm nog kunnen herstellen, maar ik ga het wel doorgeven! Excuses voor het ongemak.


Zou jij je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), @Flugel? Dan kan ik dit meenemen als voorbeeld 🙂.


Niet meer nodig, ik had m'n eigen klantgegevens doorgegeven als voorbeeld 😉. Het komt erop neer dat er inderdaad iets niet goed gegaan is met de betreffende opname en je gaat ‘m ook niet meer terug kunnen kijken. Vannacht om 2 uur was de herhaling, deze kan je nog zeven dagen terugkijken. Hopelijk vind je daar de tijd voor 🙂. Excuses voor het ongemak!