Skip to main content
Beantwoord

opname knop uit het menu verdwenen

• August 25, 2021
  • 3 reacties
  • 232 keer bekeken

Zijn er meer mensen waarbij de opname knop zomaar uit het niets uit het menu zijn verdwenen?

en ben ik nu al n opgenomen programma's kwijt?

wat een gedoe zeg.

en het kan ook nog wel 2 weken duren ook .

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi @Jackm62! Dat is gek, zomaar ineens? Of is het Opnemen Pakket (per abuis) verwijderd bij een wijziging van het abonnement? 

Als het Opnemen Pakket uitgezet wordt, dan zijn de opnames direct verwijderd en dat kunnen we niet herstellen.

Geen leuke mededeling, maar wel duidelijk. Wordt het Opnemen Pakket nu weer voor je geactiveerd? Kan ik eventueel iets voor je nakijken? Laat het weten als het nodig is!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • August 26, 2021

Hi @Jackm62! Dat is gek, zomaar ineens? Of is het Opnemen Pakket (per abuis) verwijderd bij een wijziging van het abonnement? 

Als het Opnemen Pakket uitgezet wordt, dan zijn de opnames direct verwijderd en dat kunnen we niet herstellen.

Geen leuke mededeling, maar wel duidelijk. Wordt het Opnemen Pakket nu weer voor je geactiveerd? Kan ik eventueel iets voor je nakijken? Laat het weten als het nodig is!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 26, 2021

Inmiddels staat het weer in het menu maar wel al m'n opnamen kwijt en daar baal ik goed van.

Maar hij doet t weer

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • August 28, 2021

Nou, dat snap ik heel goed! :unamused: Fijn dat de knop nu weer zichtbaar is en het weer werkt!