Skip to main content

Ik heb een serie opname ingesteld, de eerste aflevering is niet opgenomen via de ontvanger. In de app op de iPad staat hij wel. Ontvanger gereset maar heeft niet geholpen. Hoe krijg ik mijn opname terug?

Hoi @Joke tK, welkom hier. 

Je mist dus een opname van een serie. Deze staat wel in de app, de opname heeft dus wel plaatsgevonden. Is hij in de app ook te bekijken? Normaal gesproken als hij wel in de app staat maar niet op de ontvanger gaat er iets mis met de synchronisatie. Door de ontvanger dan volgens deze stappen te resetten gaat dat weer goed. Maar dat heb je al gedaan begrijp ik? Als dat het geval is ben ik er bang voor dat je deze nog terugkrijgt. Want dit is de enige opname die je mist?


Zou je verder willen reageren op mijn vraag onder de naam jokie365? Dan komt het bij het juiste e-mailadres terecht.


Zal ik doen @jokie365. Kun je verder uit de voeten met mijn bericht? Of zou je antwoord op mijn vragen willen geven?


Ik heb de ontvanger gereset, heeft niet geholpen. Ben meerdere opnames kwijt. Ben ook opnames kwijt die er eerder wel in stonden.


Dat is erg spijtig. Deze krijgen we dan ook niet mee terug. 😞 Dit waren nog wel recente opnames? Want ze zijn maar een jaar beschikbaar? En de opnames waren ook niet vol? Dat de oudsten verwijderd worden?